تاریخ انتشار: 1397/02/15 18:27
کد خبر: 149158

انتقال قلی زاده به شارلوا در مراحل نهایی است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: انتقال علی قلی زاده به شارلوا تاکنون قطعی نشده، اما به احتمال فراوان این امر انجام می‌شود.
انتقال قلی زاده به شارلوا در مراحل نهایی است

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا درباره آخرین وضعیت مذاکرات علی قلی زاده با باشگاه شارلوا بلژیک بیان کرد: انتقال قلی زاده به این تیم تاکنون قطعی نشده اما به احتمال فراوان این امر انجام می شود. او حق دارد برای آینده اش تصمیم بگیرد و به همین دلیل فکر می کند می تواند با حضور در فوتبال اروپا پیشرفت کند. ادامه حضور قلی زاده در سایپا یا لژیونر شدنش به خود او بستگی دارد.

او درمورد اینکه شنیده می شود مهدی ترابی قصد دارد پس از اتمام جام جهانی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیمی نظامی برود، گفت: ترابی با سایپا قرارداد دارد و فصل آینده هم در تیم ما می ماند. او اکنون قصد سرباز شدن ندارد.

درویش درمورد ارائه فهرست بازیکنان مدنظر علی دایی به باشگاه سایپا گفت: دایی امروز(شنبه) از امارات بازمی گردد و به زودی فهرست بازیکنان مدنظرش را به ما تحویل می دهد.

با یک برنامه ریزی دقیق قهرمان جام ملتهای آسیا می شویم

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره قرعه کشی جام ملتهای آسیا و همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با عراق، یمن و ویتنام بیان کرد: قرعه خوبی به ایران خورد. ویتنام و یمن از تیم های درجه چهار آسیا هستند که به هیچ وجه توان تقابل با ایران را ندارند. عراق هم از لیگ منسجمی برخوردار نیست. ایران قطعا سرگروه می شود و در  این صورت کار سختی برای صعود به نیمه نهایی ندارد. امیدواریم با یک برنامه ریزی خوب و دقیق  بتوانیم پس از مدت ها قهرمان جام ملتها آسیا شویم.

باید از خجالت ورزشکاران باشگاه سایپا درآییم

او ادامه داد: فوتبال ایران سرتر از تمام تیم های آسیایی است اما باید دید فدراسیون برای حفظ کی روش چه برنامه هایی دارد؟ اگر می خواهیم جام قهرمانی ملت های آسیا را کسب کنیم باید از همین حالا برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم چراکه با توجه به فشردگی رقابت های جام جهانی، لیگ برتر و جام ملتهای آسیا فرصت خاصی نداریم.

درویش درمورد مطالبات برخی شطرنج بازان سایپا از این باشگاه تصریح کرد: شطرنج بازان سایپا در رقابت های جام باشگاه های آسیا قهرمان شدند و اکنون برای جام باشگاه های جهان آماده می شوند. تیم واترپلو سایپا هم با کسب نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا آماده حضور در مسابقات جهانی می شود. تیم اتومبیلرانی مان هم در چهار دوره اخیر رقابت های کشوری قهرمان شده است. از مدیران شرکت سایپا درخواست کرده ایم منابع مالی خوبی فراهم کنند تا بتوانیم از خجالت تمام ورزشکاران زحمتکش باشگاه تشکر کنیم.

ادامه فعالیت باشگاه سایپا در رشته های غیرفوتبالی بستگی به تامین منابع مالی دارد

او درباره ادامه فعالیت های باشگاه سایپا در رشته هایی به جز فوتبال اظهار داشت: سیاست های کلی باشگاه با تصمیم هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا مشخص می شود. مدیران این گروه هم همواره به تیمداری در کنار فوتبال تاکید دارند. باید دید امسال هم چنین تصمیمی می گیرند یا خیر؟ تمام تیم های سایپا در فصل اخیر عملکرد خوبی داشتند و حتی تیم های جوانان و نوجوانان والیبالمان در جایگاه اول و سوم رقابت های کشوری جای گرفتند. در تمام رده های فوتبال بازیکن ملی پوش داریم و پس از سال ها سهمیه آسیا گرفتیم.  با این وجود ادامه فعالیت باشگاه سایپا در رشته هایی به جز فوتبال بستگی به تامین منابع مالی دارد.

درویش درباره درگیری بازیکنان سایپا با نفت امیدیه در لیگ برتر واترپلو گفت: متاسفانه این اتفاق از سوی بازیکنان نفت امیدیه بارها تکرار شده است. در بازی قبلی 2 تیم هم تماشاگران امیدیه بازیکنان سایپا را مورد ضرب و شتم قرار دادند و حتی کار به چاقوکشی رسید. تیم دانشگاه آزاد هم در سفر به امیدیه با چنین مشکلی مواجه شد. تیم ما در بازی روز گذشته 10 بر 7 پیش بود و حتی اگر به نفت می باختیم، قهرمان می شدیم. حتی به مسئولان فدراسیون واترپلو گفتم بازیکنان امیدیه قصد حاشیه سازی دارند اما آنها کار خودشان را انجام داده و بازی را به جنجال کشیدند. حتی یک بازیکن نفت امیدیه از داخل استخر بیرون آمد و با حضور در جایگاه تماشاگران، دعوا راه انداخت. سفیر کرواسی هم برای تماشای این بازی به سالن 9 دی آمده و شاهد چنین اتفاق های زشتی بود. به هر حال بازی تیم های واترپلو سایپا و نفت امیدیه نیمه تمام باقی ماند و اکنون کمیته انضباطی فدراسیون باید درباره نتیجه آن تصمیم بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlkoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پرسپولیسی شاگرد دایی میشود/جدایی ترابی تکذیب شد