تاریخ انتشار: 1399/11/07 02:27
گل‌محمدی:
کد خبر: 45582

پرسپولیس می تواند امسال هم قهرمان شود و تا آخرین لحظه برای آن می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانیم امسال هم قهرمان شویم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم.
پرسپولیس می تواند امسال هم قهرمان شود و تا آخرین لحظه برای آن می‌جنگیم

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط تصویری با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: ما بازی مقابل آلومینیوم را خیلی خوب شروع کردیم و در 10 دقیقه اول بازی به گل رسیدیم و می‌توانستیم بعد از آن هم به گل دوم برسیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و در ادامه روی یک صحنه که اعتقاد داشتم خطا نبود گل را دریافت کردیم و گل دوم را هم مثل همان گل اول دریافت کردیم.

«برای ما شکست مقابل آلومینیوم خیلی سنگین بود.»، وی با بیان این جمله افزود: در نیمه دوم هم سعی کردیم فشار بیشتری بیاوریم و سه چهار موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و در نهایت بازنده شدیم. آلومینیوم هم جانانه دفاع کرد و به آنها تبریک می‌گویم. در هر صورت با یکسری مشکلات در خط دفاعی روبه‌رو بودیم و نتوانستیم خوب دفاع کنیم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما باید بیشتر تمرین کنیم و روی کارمان تمرکز داشته باشیم. این باخت یک تلنگر خوب باید برای ما باشد تا نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم و بهتر و بیشتر تمرین کنیم. ما کار سختی را در پیش داریم، ولی شخصاً به بازیکنانم ایمان کامل دارم و حمایت خوبی از هواداران داریم و می‌دانیم که می‌توانیم امسال هم قهرمان شویم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم، ان‌شاءالله نتایجی بگیریم که در خور شأن پرسپولیس باشد.

وی در خصوص استفاده از مهدی شیری در دفاع وسط مقابل آلومینیوم گفت: بله مهدی شیری را کنار احسان حسینی بازی دادیم و در نیمه دوم از کمال کامیابی‌نیا استفاده کردیم و شیری به دفاع راست بردیم. در خط دفاعی مشکلاتی داشتیم ولی در هر صورت با اتفاقاتی که در بازی با فولاد خوزستان افتاد تیم ما خیلی در استرس قرار گرفت و خیلی اعلام پنالتی به سود فولاد به ضرر ما شد و بازیکنان ما در فضای سنگینی بازی کردند و باعث شد که 2،3 بازیکن مصدوم داشته باشیم. ما بازیکن کم داریم و سیدجلال و کنعانی‌زادگان را هم از دست دادیم ولی با همین مشکلات باید مقابله کنیم.

ادامه دارد...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmwmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جلسه ویژه هیئت مدیره پرسپولیس برای بررسی صحبت‌های گل‌محمدی