تاریخ انتشار: 1396/05/13 23:54
کد خبر: 191110

واکنش چشمی به جو منفی علیه استقلال: هواداران حق دارند دلخور باشند/ استقلال خوزستان فقط زیر توپ می زد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: می توانستیم در نیمه اول بازی با استقلال خوزستان به گل برسیم.
واکنش چشمی به جو منفی علیه استقلال: هواداران حق دارند دلخور باشند/ استقلال خوزستان فقط زیر توپ می زد

روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برابر استقلال خوزستان گفت: شروع خوبی داشتیم و می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم. یک پنالتی مسلم را داور به سادگی برای ما نگرفت و فکر می کنم هر کسی آن صحنه را دید اعتقاد داشت پنالتی حق استقلال بوده است.

وی تصریح کرد: ما رفته رفته بر بازی مسلط شدیم اما دفاعی بازی کردن استقلال خوزستان باعث شد تا نتوانیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

روزبه چشمی در ادامه تأکید کرد: در نیمه دوم هم که بازی کاملا در اختیار ما بود و استقلال خوزستان تنها زیر توپ می ­زد باز هم یک موقعیت پنالتی به دست آوردیم که داور میدان بی ­تفاوت از کنار آن گذشت و ما نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. 

او در مورد فضا یا جو منفی روی سکوها علیه استقلال بیان کرد: به هر حال خواست هواداران طبیعی است. استقلال تیم بزرگی است و هواداران قهرمانی می‌خواهند. ما هم تلاشمان را می‌کنیم. در هفته اول بازیکنانمان را محروم کردند و آن نتیجه را گرفتیم اما باید امروز به سه امتیاز دست پیدا می‌کردیم. دو صحنه قطعا برای ما پنالتی گرفته نشد. حتی اگر یکی از آنها پنالتی گرفته می‌شد قطعا پیروز بودیم با این حال هواداران حق دارند.

چشمی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند آیا اوضاع استقلال با توجه به اختلاف پنج امتیازی با پرسپولیس روبه راه است گفت: قبول دارم که پنج امتیاز عقب افتادیم اما خودمان را می‌رسانیم. پرسپولیس و هر رقیب دیگری که در این دو هفته امتیاز جمع کرده امتیاز خواهد داد. ما هم سعی می‌کنیم از هفته آینده امتیازها راجمع کنیم و از کورس عقب نیفتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jn9ko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق ویژه؛ سید مهدی رحمتی و طلسمی که شکست