تاریخ انتشار: 1396/05/12 11:09
کد خبر: 191510

نظر مورینیو در مورد موتیچ چیست؟

ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد پس از اولین بازی نمانیا ماتیچ خرید جدید این تیم در مقابل سمپدوریا ، وی را یک نابغه خطاب کرد .
نظر مورینیو در مورد موتیچ چیست؟

 شب گذشته تیمهای منچستر یونایتد و سمپدوریا دیداری دوستانه را در شهر دوبلین ایرلند برگزار کردند که شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه 2 - 1 حریف خود را شکست دهند .

 

نمانیا ماتیچ هافبک 29 ساله جدید شیاطین سرخ که هفته گذشته با قرادادی 3 ساله به ارزش 40 میلیون پوند از چلسی به این تیم پیوست ، در این دیدار اولین بازی خود را برای یونایتد انجام داد و عملکرد نسبتا موفقی را از خود به نمایش گذاشت . ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درخصوص عملکرد ماتیچ اظهار داشت  : " ماتیچ نیاز به زمان دارد اما او یک بازیکن با تجربه ، باهوش و نابغه است و دائما به فوتبال فکر می کند . ما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا او هر چه سریعتر به مرز آمادگی کامل برسد . "

 

مورینیو همچنین در خصوص عملکرد باشگاه منچستر یونایتد در فصل نقل و انتقالات گفت :  " باشگاه تا همینجا هم کار بزرگی را انجام داده است و توانسته 3 بازیکن از 4 نفر مورد نظر من را به تیم اضافه کند و اگر بتواند نفر چهارم را نیز به جمع ما اضافه کند من خوشحال تر خواهم شد . "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnb7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماتیچ درباره پیوستنش به منچستریونایتد صحبت کرده است.

مورینیو؛ با شَیاطین سرخ پرواز کن...
یادداشتی از ابوالفضل کریم آبادی (صدر)