تاریخ انتشار: 1396/05/12 15:11
کد خبر: 191458

نقاط ضعف و قدرت تراکتورسازی: دفاع و حمله!

نقاط ضعف و قدرت تراکتورسازی: دفاع و حمله!

شروع تراکتورسازی در لیگ هفدهم خوب نبود. آنها در اهواز مقابل استقلال خوزستان باختند؛ بد هم باختند. بازی تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل پیش می‌رفت اما در این دقیقه روی ضربه ایستگاهی و البته اشتباه فرزین گروسیان، دروازه‌ تراکتور باز شد؛ البته به اعتراف خود خوزستانی‌‌ها تراکتور در آن بازی بدشانس بود و نباید می‌باخت.

حالا تراکتوری‌ها برای اولین‌بار در لیگ هفدهم در تبریز میزبان هستند؛ آن‌هم در مقابل پرسپولیس. تغییرات در تراکتور فقط به نیمکت این تیم محدود نمی‌شود. حالا دیگر خبری از محمدرضا اخباری، محسن بنگر، سعید آقایی، کرار جاسم و لوسیانو ادینیو نیست. جای آنها را جوانانی گرفته‌اند که کار سختی در راضی‌کردن طرفداران پرشور تبریزی دارند.
با این همه بیشترین نگرانی یحیی مربوط به دروازه‌ و خط دفاع تیمش است. چون بیشترین تغییرات در این خطوط بوده است. گروسیان به‌دلیل اشتباهی که در بازی قبلی مرتکب شد تحت فشار است و می‌داند در روز بازی هم این فشار را به شدت حس خواهد کرد. در دفاع هم دو مهره اصلی امسال تیم یعنی هادی محمدی و عارف آقاسی مصدوم شده‌اند و به این بازی نمی‌رسند.
در بخش هجومی اما یحیی نگرانی خاصی ندارد. او در این فاز مهره‌های باتجربه‌ای دارد که قطعا کار پرسپولیس را سخت می‌کنند. نوری، کیانی، شریفی، ابراهیمی و حاتمی بازیکنانی هستند که به خاطر باخت سال گذشته تیمشان در ورزشگاه آزادی انگیزه زیادی برای این بازی دارند. باوجوداین به نظر می‌رسد پیروزی در این بازی برای تبریزی‌ها کمی دور از انتظار باشد و یک تساوی برابر پرسپولیس پرمهره آنها را راضی می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnbjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس- تراکتور دیداری همیشه جذاب!