تاریخ انتشار: 1396/06/24 17:15
آقای تفکر به اراک رسید؛
کد خبر: 182958

نفتِ فکری اراک را به آتش خواهد کشید؛ اولین تجربه مربی‌گری بصیری مقابل اولین‌ها!

روز دوشنبه مهم ترین روز زندگی حامد بصیری سرمربی جوان آلومینیوم اراک می باشد، زیرا برای اولین در طول زندگی اش سکان هدایت یک تیم را برعهده خواهد داشت.
نفتِ فکری اراک را به آتش خواهد کشید؛ اولین تجربه مربی‌گری بصیری مقابل اولین‌ها!

 آلومینیوم سازان اراکی درحالی پای به این مسابقه گام خواهند نهاد که شرایط هفته گذشته این تیم بسیار خوب گزارش داده شده است و گویا همه از انتخاب حامد بصیری در این تیم رضایت دارند و قصد دارند با حمایت از وی، گام بلندی برای موفقیت در فوتبال ایران بردارند. تیم نفت مسجد سلیمان شگفتی ساز این فصل رقابتها به راحتی به هیچ تیمی باج نمیدهد و مطمئنا حریف بسیار سختی برای تیم اراکی می‌باشد و شاگردان محمود فکری شاید با کسب یک تساوی هم صدرنشین لیگ باقی بمانند، اما نتایج این تیم در چهار هفته گذشته نشان داده است که هیچوقت به تساوی قانع نبوده اند.

اگر بخواهیم بازی‌های رودرروی این دو تیم را مورد بررسی قرار دهیم، کفته ترازو به سود تیم خوزستانی است. آلومینیوم و نفت تاکنون 4 بار به مصاف هم رفتند که دو دیدار به سود تیم نفت مسجدسلیمان خاتمه یافته است و دو دیدار نیز به تساوی انجامیده است.

این دیدار اولین حضور حامد بصیری روی نیمکت آلومینیوم خواهد بود. حضوری که اگر با پیروزی همراه شود، بصیری در اولین گام دو نشانه را خواهد زد. اول آنکه مقابل نفت سنت شکنی خواهد کرد و اولین پیروزی آلومینیوم مقابل نفت را به دست خواهد آورد و دوم آنکه موفق خواهد شد پس از 4 هفته، از تیمی امتیاز بگیرد که هنوز گلی را دریافت نکرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jndvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد بصیری در راه رسول خطیبی/ یک استان حامی کاپیتان محبوب آلومینیوم
تصمیمی به جا از مدیران آلومینیوم؛