تاریخ انتشار: 1396/06/13 16:11
کد خبر: 185010

ادامه جنگ لالیگا با پاریسن ژرمنی ها

یوفا در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که پرونده تحقیقات را در مورد پاریسن ژرمن در مورد رعایت نکردن قوانین بازی جوانمردانه مالی با خرید نیمار و امباپه باز کرده است.
ادامه جنگ  لالیگا با  پاریسن ژرمنی ها

 خاویر تباس ، رئیس سازمان لیگ اسپانیا اعلام کرد که از این تصمیم حمایت می کند. لالیگا اخیرا نه تنها از پی اس جی بلکه از منچسترسیتی هم به اتهام "دوپینگ مالی" شکایت کرده است. خاویر تباس در این باره گفت:

    پاریسن ژرمن سالهاست که قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا را نقض می کند. خیلی مهم است که یوفا نه تنها نقل و انتقالات اخیر بلکه تاریخچه قانون شکنی های پاریسن ژرمن را مورد بررسی قرار دهد. خریدهای امسال و دوپینگ مالی پاریسن ژرمن صرفا به امسال منحصر نمی شود. دو باشگاه پی اس جی و سیتی درآمدی خارج از درآمد داخلی باشگاه دارند و یک جو ناخوشایند ایجاد کرده اند که به صنعت فوتبال ضربه خواهد زد. یوفا با رعایت قوانین فیرپلی مالی باید جلوی این قضیه را بگیرد.

سازمان لیگ اسپانیا در روز ۲۲ آگوست از دو باشگاه پاریسن ژرمن و منچسترسیتی به علت نقض فوانین بازی جوانمردانه مالی شکایت کرد. لیگ اسپانیا اعتقاد دارد که هر دو تیم از ثروت کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر قطر و امارات تغذیه می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnjxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقام لالیگا و بارسا از نیمار