تاریخ انتشار: 1396/06/23 12:32
کد خبر: 183210

فرار سرمربی الاهلی از اخراج

نتیجه نظرسنجی از طرفداران الاهلی برای شناسایی مقصر ناکامی برابر پرسپولیس باعث شد تا مرد گران قیمت اوکراینی نیمکت باشگاه عربستانی از اخراج فرار کند.
فرار سرمربی الاهلی از اخراج

 نتایج نه چندان خوب الاهلی با سرگئی ربروف در این فصل از رقابت های عربستان توام شد با ناکامی این باشگاه  در راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و شکست سنگین برابر پرسپولیس ایران که همین امر بر انتقاداتی که علیه مربی اوکراینی رقم خورده بود، بیافزاید.

انتقاداتی که همه به یک تصمیم ختم می شد آن هم اخراج ربروف تنها بعد از دوماه همکاری با باشگاه مطرح و پرطرفدار شهر جده که سران این باشگاه را با دغدغه های بزرگی روبرو کرده بود. ربروف که با قراردادی نجومی هدایت الاهلی را برعهده گرفت در بازگشت به جده از دیشب بار دیگر تمرینات آماده سازی تیم را زیر نظر گرفت تا شاگردانش را برای بازی حساس با النصر که یکی از جدال های مهم لیگ عربستان است، آماده کند.

نکته جالب در منتفی شدن اخراج ربروف به نظرسنجی دیروز این باشگاه از هواداران پیرامون شناسایی مقصران شکست برابر پرسپولیس در آسیا برمی گشت که در این نظرسنجی بیش از 41 درصد شرکت کنندگان بازیکنان را مقصر قلمداد کردند و 37 درصد سرمربی تیم را دلیل اصلی ناکامی دانستند تا همین نتیجه نظرسنجی کمی فشارها را از روی دوش سرمربی اوکراینی بردارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnp5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظرسنجی عجیب مسئولان الاهلی پس از شکست مقابل پرسپولیس