تاریخ انتشار: 1396/06/22 13:29
کد خبر: 183410

استقلالی ها عصبانی از موفقیت پرسپولیس

صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر خوبی برای فوتبال ایران است به ویژه که این صعود با کنار گذاشتن نماینده پرادعای عربستان بود.
استقلالی ها عصبانی از موفقیت پرسپولیس

، در روزهای که پرسپولیس در اوج به سر می برد و چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان آسیا خوش می درخشد استقلال روزهای کابوس واری را با منصوریان پشت سر می گذارد و علاوه بر شش تایی شدن در لیگ قهرمانان آسیا در رقابت های لیگ هم تنها یک پله با تیم قعرنشین فاصله دارد.

طبیعی است که نتایج خوب پرسپولیس نمکی باشد بر زخم استقلال و آنها را بیش از بیش آزار دهد. هواداران استقلال شاید از ناکام گذاشتن حریف سعودی خوشحال باشند اما طبیعی است که موفقیت حریف سنتی و دشمن دیرینه نمی تواند آنها را خوشحال کند.

هوادارهای باشگاه استقلال پیام تبریک برای پرسپولیس نوشتند اما دست از توصیف طعنه آمیز خود برنداشتند و پرسپولیسی ها را در اوج همچنان ل*ن*گ*ی خطاب کردند البته آنها با به تصویر کشیدن علیرضا منصوریان در کنار برانکو به سرمربی خود هم پیام معنادار دادند و به نظر می رسد که هواداران استقلال هم خواستار برکنار شدن منصوریان و آوردن مربی خارجی چون برانکو هستند.

استقلال در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف تیم شگفتی ساز پارس جنوبی جم برود و باخت آبی پوشان در این دیدار می تواند به دوران حضور منصوریان پایان دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnple

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان جدید دربی پایتخت مشخص شد