تاریخ انتشار: 1396/06/27 14:10
کد خبر: 182434

ستاره ای که در هر شرایطی حضورش در ترکیب پرسپولیس ضروری است

حتی اگر در وضعیت خوبی قرار نداشته باشد و آماده نباشد بازهم باید در ترکیب اصلی سرخ پوشان حضور داشته باشد.
ستاره ای که در هر شرایطی حضورش در ترکیب پرسپولیس ضروری است

پرسپولیس نخستین شکست فصل جاری خود را متحمل شد. سرخ پوشان پایتخت که در ورزشگاه آزادی از پیکان پذیرایی کردند با یک گل تن به شکست دادند.

در این دیدار برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ پوشان تصمیم گرفت که به چند بازیکن اصلی خود استراحت دهد و آنها را در ترکیب اصلی به میدان نفرستد.

محسن مسلمان یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس است که در این دیدار در ترکیب اصلی به میدان نرفت. مسلمان بعد از آنکه دو فصل پیش به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید همواره یکی از بهترین و تاثیر گذارترین بازیکنان بوده است.

او توان بالایی در بازیسازی دارد و پاس ها طلایی او شانس هر مهاجمی را برای آقای گل شدن بالا می برد. او در فصل جاری هم در 6 بازی 4 پاس گل داده است و این نشان می دهد که چه مهره تاثیر گذاری برای تیم برانکو است.

مسلمان جدای از توانایی بالایی که در بازیسازی دارد با انگیزه و شور و هیجان بسیار بالایی بازی می کند و این باعث می شود تا حضور او در ترکیب اصلی ضروری باشد.

برانکو تصمیم گرفت که در دیدار برابر پیکان از بشار رسن و سیامک نعمتی به عنوان جایگزین مسلمان در ترکیب اصلی بهره گیرد. این دو بازیکن توانایی بالایی در بازیسازی دارند اما در دیدار برابر پیکان نه این وظیفه را به خوبی انجام دادند و نه شور و هیجام مهندس سرخ پوشان را داشتند.

مسلمان با آمدن به بازی مثل دیدار برابر گسترش فولاد به یکباره جریان بازی را عوض کرد. او چند پاس بسیار خوب هم به مهاجمان پرسپولیس داد اما به راحتی آنها را از دست دادند.

مهندس خوش فکر سرخ پوشان حتی اگر آماده نباشد بازهم پرسپولیس به جنگندگی و شور و هیجان او نیاز دارد. بهتر بود که برانکو به جای استراحت دادن به مسلمان به فرشاد احمدزاده استراحت می داد که بسیار ضعیف کار کرد و توپ های زیادی را از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnx8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس/ محسن مسلمان با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد