تاریخ انتشار: 1396/09/03 02:51
کد خبر: 172434

از بوفون وفادار یوونتوس تا بیرانوند احساسی و پرحاشیه پرسپولیس!

از بوفون وفادار یوونتوس تا بیرانوند احساسی و پرحاشیه پرسپولیس!

،زمانی که یوونتوس به دلیل حکم انضباطی فدراسیون ایتالیا به سری B سقوط کرد و از این تیم 9 امتیاز کسر شد، جی جی بوفون دروازبان یونتوس و تیم ملی ایتالیا از چند باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد خوبی دریافت کرد اما بوفون افسانه‌ی به این تیم وفادار ماند و گفت من هرچه دارم از یووه بوده و حالا که این تیم با مشکلات و حکم کمیته انضباطی محروم شده در این شرایط منصفانه نیست که این تیم را با هوادارانش ترک کنم.

بوفون به هواداران قول داد به زودی با کمک هم دیگر یوونتوس را به سری A برگرداند و دوباره این تیم تورینی به غول اروپا تبدیل شود و درست همان طوری شد که بوفون قول آن را به هواداران داده بود؛ یووه قهرمان شد و بوفون برای همیشه به یار وفادار و محبوب تورینی ها تبدیل شد.

اما عجب حکایتی ست، حکایت این روزهای دروازه بان خرم آبادی که تا پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم شد شروع کرد به سودای جدایی از این تیم و پیشرفت خود را از پرسپولیس هم واجب تر دانست و امروز در حالی برای هواداران پرسپولیس صدایش را بلند میکند و آنها را به هیس فرا می خواند که به لطف همین باشگاه بود که به شماره یک تیم ملی تبدیل شد.

بیرانوند شاید به ناز کلین شیت های خود در طول دو فصل اخیر در پرسپولیس و تیم ملی بنازد اما بهتر است بداند که حضور سید جلال در قلب دفاع کمک زیادی هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی برای ثبت این رکوردها شده است. اگر جلال حسینی نبود در بیشتر بازیها به همان بلایی که در بازی رفت مقابل الهلال بود دچار می شد؛ دریافت 4 گل و عملکرد کاملا ضعیف!

آقای بیرانوند بهتر است بدانید حالا که برای هواداران میلیونی پرسپولیس خط و نشان میکشی و آنها را تهدید به جدایی از باشگاه میکنی اگر کسی از این جدایی متضرر شود این شما خواهی بود نه پرسپولیس.

کافیست به سرنوشت بازیکنانی شهرستانی که خیلی زود احساسی شدند و تصمیم احساسی گرفتند و پرسپولیس را ترک کردند توجه کنی و بدانی اگر به نیت لژیونر شدن قصد جدایی و سرباز شدن در این شرایط از پرسپولیس را داری؛ نه تنها لژیونر نخواهی شد، بلکه ممکن است خیلی زود شماره یک تیم ملی بر تن دروازبان دیگری دیده شود. این را تجربه چندین ساله ثابت کرده است و به هر حال صلاح مملکت خویش را خسروان دانند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jr76k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای بیرانوند / او مقصر است!