تاریخ انتشار: 1396/07/14 10:19
کد خبر: 179610

شوکی تازه به هواداران بارسلونا / ستاره آبی اناری ها زیر تیغ جراحی می رود

لوییس سوارز ، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله بارسلونا شاید در آینده‌ای نزدیک مجبور به جراحی زانوی پای راستش شود. از قرار معلوم این بازیکن از یک کیست رنج می‌برد
شوکی تازه به هواداران بارسلونا / ستاره آبی اناری ها زیر تیغ جراحی می رود

لوییس سوارز ، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله بارسلونا شاید در آینده‌ای نزدیک مجبور به جراحی زانوی پای راستش شود. از قرار معلوم این بازیکن از یک کیست رنج می‌برد و فعلا ترجیح داده زیر تیغ جراحی نرود.

به گزارش رادیو کاتالونیا، سوارز فصل را در سطحی که انتظار می‌رفت، شروع نکرده است. یکی از دلایلی که هنوز سوارز واقعی را در این فصل ندیده‌ایم، شاید مصدومیت زانوی او باشد. مصدومیتی که در جریان بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید گریبان گیرش شد و موجب شد تا او نتواند در دو هفته اول لالیگا به میدان برود. سوارز که طبق اعلام باشگاه، یک ماه باید ریکاوری می‌کرد، در اواسط درمانش، به اروگوئه رفت تا تیم کشورش را در بازی‌های مقدماتی جام جهانی همراهی کند.

از قرار معلوم سوارز، در زانوی پای راستش یک کیست سینوویال دارد. کیستی که پس از بازی برای اروگوئه، بدتر شده و این بازیکن را رنج می‌دهد. ال پیستولرو در حال حاضر از یک متد درمانی محافظه کارانه استفاده می‌کند و سعی دارد تا جایی که ممکن است، جراحی را به تاخیر بیندازد. گرچه تنی چند از پزشکان به او توصیه کرده‌اند هر چه زودتر زانویش را به تیغ جراحی بسپارد. اتفاقی که وقتی رخ بدهد، سوارز را حدود سه هفته از میادین دور نگه خواهد داشت.

گرچه باشگاه و خود بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته‌اند اما برنامه این است که سوارز در فیفا دی بعدی در ماه نوامبر جراحی کند. اگر صعود اروگوئه به جام جهانی تا آن زمان قطعی شده باشد، بهترین زمان ممکن برای این کار خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jra9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار خیره کننده سوارز فراتر از مسی!