تاریخ انتشار: 1396/10/07 18:32
استقلال خوزستان 0-3 استقلال تهران؛
کد خبر: 167282

ادامه پیروزی‌های دیوانه‌وار استقلال با شفر/ اولین پیروزی استقلال در غدیر

تیم استقلال تهران موفق به شکست تیم استقلال خوزستان شد
ادامه پیروزی‌های دیوانه‌وار استقلال با شفر/ اولین پیروزی استقلال در غدیر

 تیم استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3-0 استقلال خوزستان را در اهواز شکست دهد.

 

اطلاعات بازی

استقلال خوزستان - استقلال تهران - ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت 15

مهدی سیدعلی – علی میرزابیگی – محمد راهی – علیرضا حیدرپناه – ناظر: فریدون اصفهانیان

گلزنان: وریا غفوری (دقیقه 6) علی قربانی (دقیقه 48)  روزبه چشمی (74)

ترکیب دو تیم

گزارش بازی

نیمه اول:

در دقیقه 5 استقلال اولین موقعیت خود را توسط محسن کریمی به دست آورد که ضربه محسن کریمی را وحید شیخ ویسی دور کرد. در دقیقه 7 ارسال خطرناک سرور جپارف به علی قربانی رسید که ضربه علی قربانی خطرناک از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت. در دقیقه 12 باز هم استقلالی ها خطرناک نشان دادند. پاس در عرض امید ابراهیمی سرور جپاروف را با شیخ ویسی تک به تک کرد اما ضربه جپاروف راهی به دروازه نبرد و به بیرون رفت. در دقیقه 19 ارسال امید ابراهیمی با ضره سر فرشید باقری همراه شد که این ضربه را وحید شیخ ویسی مهار کرد. در دقیقه 28 فرشید باقری با وحید شیخ ویسی تک به تک شد اما قبل از اینکه ضربه آخر را بزند مدافعین استقلال خوزستان توپ را به بیرون زدند. در دقیقه 30 ضربه فرشید باقری در حالی که در آستانه ورود به دروازه بود توسط مدافع استقلال خوزستان بیرون کشیده شد. در دقیقه 36 جدی ترین موقعیت استقلال خوزستان توسط مارینی خلق شد که شوت مارینی را سید حسین حسینی به خوبی دفع کرد. در ادامه تلاش تو تیم ثمری نداشت و بازی با همان برتری 1-0 استقلال به پایان رسید.

نیمه دوم:

در دقیقه 48 ضربه داریوش شجاعیان بعد از برخورد به مدافعین استقلال خوزستان به شکل خطرناکی بیرون رفت. در دقیقه 66 پاس در عمق خطرناک فرشید قربانی قبل از اینکه به محسن کریمی برسد توسط مدافعین استقلال خوزستان به بیرون رفت. در دقیقه ضربه فنی داریوش شجاعیان با فاصله از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت. در دقیقه 90 پاس زیبای امید ابراهیمی به مهدی قائدی رسید که شوت مهدی قائدی را وحید شیخ ویسی به خوبی مهار کرد.

شرح گل ها

دقیقه 6 | وریا غفوری (استقلال خوزستان 0-1 استقلال تهران): حرکت سریع وریا غفوری از سمت راست او را با وحید شیخ ویسی تک به تک کرد و ضربه دقیقه غفوری تبدیل به گل اول بازی شد.

دقیقه 47 | علی قربانی (استقلال خوزستان 0-2 استقلال تهران) : حرکت از سمت راست علی قربانی با شوت این بازیکن همراه شد که ضربه وی بعد از برخورد به مدافع استقلال خوزستان تغییر مسیر داد و درون دروازه قرار گرفت.

دقیقه 74 | روزبه چشمی (استقلال خوزستان 0-3 استقلال تهران) : پاس داریوش شجاعیان به روزبه چشمی رسید و روزبه چشمی با یک شوت محکم گل سوم استقلال را به ثمر رساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrele

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل اول استقلال به استقلال خوزستان (وریاغفوری) + فیلم