تاریخ انتشار: 1402/02/05 00:10
قربانی جدید درمستطیل سبز
کد خبر: 7310

فوتبالیست مازندرانی درحین مسابقه فوتبال کشوری جان باخت

فوتبالیست تیم شهدای بابلسر درنیمه نخست بازی تیمش برابر تیم نفت وگازگچساران درلیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، براثر نارسایی قلبی نقش برزمین شد و جان باخت.
فوتبالیست مازندرانی درحین مسابقه فوتبال کشوری جان باخت

"امیرحسین شیرچی"  که درترکیب اولیه تیمش شهدای بابلسر هفته بیست وچهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر برابر میهمانش نفت وگازگچساران قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۰ بازی در حالی‌که هیچ گونه برخوردی با او صورت نگرفت در گوشه دیگر زمین بازی به صورت کاملا ناگهانی دچار حمله قلبی شد.

پس ازاین اتفاق بلافاصه تیم پزشکی بالای سر وی حاضر شد تا عملیات احیای وی انجام شود پس از عملیات احیا این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه این بازیکن پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

امیرحسین شیرچی وینگر تیم شهدای بابلسرکه ۲۳ سال سن داشت، سابقه بازی در تیم های ملوان بندرانزلی، شهرخودرو مشهد، خونه به خونه بابل، جوان نوین ساری و دریای بابل را در کارنامه داشت.

این دیدار به واسطه جایگاه دو تیم در جدول از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار بود، درنهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این تساوی تیم نفت و گازگچساران  با ۵۳ امتیاز صدرنشینی خود را در گروه دوم این مسابقات حفظ کرد و درفاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور پس از۱۰ سال دوباره به مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک صعود کرد.

تیم شهدای بابلسر نیز به لطف یک امتیاز این بازی خانگی برابر صدرنشین لیگ، ۲۴ امتیازی شد و ازمکان یازدهم به رده دهم جدول چهارده تیمی  جدول گروه ب این مسابقات صعود کرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrgz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبالیست مازندرانی درحین مسابقه فوتبال کشوری جان باخت
قربانی جدید درمستطیل سبز