تاریخ انتشار: 1396/01/12 08:11
کد خبر: 220134

گادوین منشا؛ رقیب تازه طارمی برای آقای گلی

مهاجم گلزن این شانس را دارد تا با ادامه این روند در 5 بازی باقیمانده تا لیگ برتر در کورس عنوان آقای گلی دو مهاجم ملی پوش فوتبال ایران جا بگذارد تا پس از لیگ چهاردهم که ادینیو به عنوان آقای گلی دست یافته بود دوباره یک خارجی به این عنوان دست پیدا کند.
گادوین منشا؛ رقیب تازه طارمی برای آقای گلی
مهاجم کامرونی پیکان با دبل کردن برابر ماشین سازی تعداد گلهای خود در لیگ برتر فصل جاری را به 12 رساند تا در یک قدمی عنوان آقای گلی قرار بگیرد.
 
پیکان در اولین دیدار سال 96 توانست با دبل منشا و گل نعمتی ماشین سازی انتهای جدولی را شکست دهد تا با 35 امتیاز دوباره مدعی کسب عنوان سهمیه آسیا شود.گادوین منشا در این دیدار دو گل برای پیکان به ثمر رساند تا شاگردان جلالی با دبل این بازیکن جمع امتیازات خود را به 35 برسانند و هم امتیاز با ذوب آهن در رده پنجم جدول قرار بگیرند.
 
مهاجم کامرونی پیکان که پیش از این بازی 10 گل برای تیم آقامجید به ثمر رسانده بود حالا با این دو گل مجموع گل های زده خود را در لیگ برتر به 12 رساند تا با یک بازی بیشتر نسبت به ساسان انصاری و مهدی طارمی در فاصله یک قدمی صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. 
 
مهاجم گلزن این شانس را دارد تا با ادامه این روند در 5 بازی باقیمانده تا لیگ برتر در کورس عنوان آقای گلی دو مهاجم ملی پوش فوتبال ایران جا بگذارد تا پس از لیگ چهاردهم که ادینیو به عنوان آقای گلی دست یافته بود دوباره یک خارجی به این عنوان دست پیدا کند. در حالی که ساسان انصاری هفته هاست که دیگر گلزنی را ترک کرده است، تنها طارمی رقیب جدی وی برای این هدف محسوب می شود.
 
ادامه درخشش منشا با پیراهن پیکان در کنار عنوان با ارزش آقای گلی می تواند رویای کسب سهمیه آسیایی را برای پیکانی ها نیز محقق کند تا حالا جلالی با اتکا به گلزنی منشا در آستانه یک موفقیت بزرگ با تیم تازه صعود کرده پیکان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvoxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منشا اولین گلزن فوتبال ایران در سال 1396