تاریخ انتشار: 1402/03/23 18:44
کد خبر: 4482

پیام جدید امباپه در مورد ‌آینده‌اش

کیلیان امباپه با نوشتن یک توییت، سکوت خود را شکست و شایعه پیوستنش به رئال مادرید در همین تابستان را تکذیب کرد و بدین ترتیب اعلام کرد که فصل آینده هم در پی اس جی حضور خواهد داشت.
پیام جدید امباپه در مورد ‌آینده‌اش

لوپاریزین مدعی شده بود که امباپه می خواهد در تابستان 2023 به رئال مادرید ملحق شود که کیلیان در این باره توییت کرد:" دروغ است. گفته بودم که فصل آینده در پی اس جی می مانم و در این جا خیلی خوشحال هستم."

ساعاتی پیش امباپه و نزدیکانش در بیانیه ای به سایت AFP گفته بودند که کیلیان هرگز مذاکره ای برای تمدید با پی اس جی بعد از سال 2024 نداشته است. د رحقیقت کیلیان در تابستان آینده به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. 

هواداران رئال مادرید در ساعات اخیر با شایعه جذب امباپه در تابستان 2023 بسیار امیدوار شده بودند و تصور می کردند که خط حمله تیمشان با حضور وینیسیوس، بنزما و رودریگو حسابی قدرتمند خواهد شد اما بیانیه ستاره فرانسوی را می توان به معنای آب سردی بر پیکر آنان دانست. 

اگر امباپه حرفش را عوض نکند، تا تابستان 2024 در پی اس جی خواهد ماند و بعد از آن با اتمام قراردادش می تواند از تیم پاریسی جدا شود که رئال مادرید یا لیورپول می توانند مقاصد احتمالی او باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwkk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای امباپه زود بود، بازوبند حق گریزمان است!