تاریخ انتشار: 1398/01/14 12:42
کد خبر: 104810

ادامه غول‌کشی میشو و یارانش؛ نوبت به کمالوند و آلومینیوم رسید!

لیگ یک در حالی به کلیدی‌ترین و روزهای سرنوشت خود رسیده که مس رفسنجان همانطور که در چند بازی کاملا لیگ را غافلگیر کرد و به هیچ یک از مدعیان سه امتیاز نداد، در ادامه هم نقش مهمی در تعیین تیم‌های صعود کننده دارد.
ادامه غول‌کشی میشو و یارانش؛ نوبت به کمالوند و آلومینیوم رسید!

 مقایسه وضعیت مس رفسنجان در نیم فصل دوم با روزهای سیاهش در نیم فصل اول اصلا جای تردیدی را باقی نمی‌گذارد که این تیم می‌توانست در بین مدعیان اصلی صعود حضور داشته باشد؛ کار مس برای جبران عقب ماندگی از قافله مدعیان به حدی سخت شد که سرمربی کروات مس می‌دانست فاصله با منطقه صعود دست نیافتنی است و او تمام تلاشش را برای اعتمادسازی و شاید تضمین ماندگاری روی نیمکت در فصل آینده به کار گرفت که کسی این روزها از مس ناراضی نیست.

مس رفسنجان در نیم فصل دوم 21 امتیاز به دست آورده و بالاتر از تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک و ریحان البرز که چراغ خاموش به جمع مدعیان اصلی رسیدند، بهترین نتایج ممکن را کسب کرده که تنها حسرت عملکرد ضعیف در نیم فصل اول برای رفسنجانی‌ها باقی مانده است.

مدعی ستیزی مس مهمترین فاکتوری است که باعث شده مس شخصیتش را بازیابی کند و دو تساوی مقابل گل ریحان و سرخپوشان و پیروزی در هر دو دربی استان، مخاطبان لیگ یک را شگفت زده کرده است و حالا دو بازی متوالی دیگر مقابل مدعیان نیز پیش روی میشو و تیمش قرار دارد. در این شرایط کمالوند در اراک از قدرتنمایی گذشته مس رفسنجان مقابل مدعیان و احتمال تکرار آن در بازی روز پنجشنبه هراس دارد و هم عبدالله ویسی می‌داند در هفته سی و یکم کار دشواری در رفسنجان خواهد داشت که به هر حال نگاه مدعیان به ساق‌های شاگردان میشو کریستیچوویچ است.

مس در حالی که از بقا در لیگ یک مطمئن شده است، بدون استرس در پایان لیگ برای تصاحب جایگاهی به فراخور شخصیتش تلاش خواهد کرد و باید دید آیا گام‌های این تیم می‌تواند موجب رضایت استان هشت نیز شود یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwnae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته دوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|

باشگاه مس رفسنجان از داور بازی با آلومینیوم شکایت می‌کند!
به دلیل قضاوت اشتباه داور و از دست دادن امتیاز؛