تاریخ انتشار: 1402/03/26 17:15
کد خبر: 4358

یک باشگاه دیگر منتظر تعیین سرمربی استقلال

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که فردا شب سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.
یک باشگاه دیگر منتظر تعیین سرمربی استقلال

در حالی که پیش از پایان لیگ بیست و دوم تصور می‌شد محمد ربیعی با مس رفسنجان وداع کرده و فصل جدید هدایت تیمی تازه را برعهده خواهد گرفت اما پس از اتمام لیگ برتر، طرفین به سوی حداقل یک فصل همکاری دیگر پیش رفتند تا اینکه جدایی ساپینتو، ربیعی را تبدیل به گزینه سرمربیگری باشگاه استقلال کرد.

حالا و در فاصله چند ساعت تا تعیین احتمالی سرمربی استقلال، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، سرنوشت نیمکت این تیم را به صندلی سرمربیگری استقلال گره زده و اعلام کرده که بعد از رونمایی از سرمربی استقلال، این تیم نیز چهره نخست فنی خود را خواهد شناخت.

مدیرعامل مس در مورد وضعیت محمد ربیعی و مذاکرات با او اظهار داشت: حداقل دو سه بار من خودم با او جلسه داشتم. حقیقتاً منتظر بودیم که وضعیت استقلال مشخص شود. من خودم هم صادقانه به ربیعی گفتم که خوشحال می‌شوم به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود.

پورمحمدی در خصوص سایر گزینه‌های سرمربیگری این تیم به تسنیم گفت: استقلال و باشگاه‌های دیگر دنبال ربیعی بودند و ما هم به همین خاطر با چند گزینه ارتباط گرفتیم تا اگر ربیعی رفت، بلاتکلیف نباشیم. الان هم جمع‌بندی را انجام دادیم و فردا اعلام می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ادامه همکاری با ربیعی وجود دارد؟ عنوان کرد:  فعلاً منتظر استقلال هستیم. ربیعی باز هم گزینه اول ماست. اگر اینطور نبود که هفته قبل سرمربی جدید را انتخاب می‌کردم. باز هم می‌گوییم اگر استقلال نشد ربیعی به مس بیاید، اما اگر این اتفاق نیفتد سرمربی جدید را معرفی می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwnz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال بازگشت لژیونر استقلالی/ یک خبر بد و یک خبر خوب برای آبی‌ها

فتح‌الله‌زاده می‌خواهد بمب نقل‌و‌انتقالاتی بترکاند
استقلال و مذاکره برای جذب دو بازیکن ویژه