تاریخ انتشار: 1396/03/24 18:43
دکتر حسین رشیدی مدیرعامل باشگاه راه آهن:
کد خبر: 203634

هیچ گونه ارتباط کاری و مالکیتی بین راه آهن اکباتان و باشگاه راه آهن وجود ندارد/ از طریق مراجع قانونی پیگیر هستیم

این روزها خبرهایی به گوش می رسید که راه آهن اقدام به امر تست گیری بازیکنان نموده و شائبه هایی در این راستا بوجود آمده بود.
هیچ گونه ارتباط کاری و مالکیتی بین راه آهن اکباتان و باشگاه راه آهن وجود ندارد/ از طریق مراجع قانونی پیگیر هستیم

دکتر حسین رشیدی نماینده دادستانی در باشگاه راه آهن تهران در گفت و گو با فرتاک ورزشی پیرامون این موضوع که آیا ارتباطی بین باشگاه راه آهن اکباتان و راه آهن که مالکیت آن بر عهده بابک زنجانی بوده است وجود دارد یا نه، گفت: ضمن احترامی که برای تمامی کسانی که در امر ورزش فعالیت دارند باید بگویم که  تیم راه آهن اکباتان که درلیگ دسته یک فوتبال جوانان تهران فعالیت دارد هیچ ارتباطی از نظرکاری ومالکیتی با تیم راه آهن متعلق به بابک زنجانی ندارد وشایعات مربوط به این ارتباط کلا تکذیب می گردد.

 

وی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه استفاده از این نام انحصاری فقط حق باشگاه راه آهن بوده و بدون اجازه اقدام به این نامگذاری نموده اند و به موجب ایجاد شائبه سوءاستفاده گردیده است، لذا این باشگاه درکمیته های محترم اخلاق وانضباطی فدراسیون فوتبال وسایر مراجع قانونی اقدام به طرح شکایت نموده است.

 

دکتر رشیدی در ادامه گفت: چنان چه این باشگاه بخواهد فعالیت خود را در هر زمینه ای گسترش دهد و یا اقدام به امر تست گیری از بازیکنان جوان داشته باشد، از طریق رسانه های رسمی اطلاع رسانی خواهد نمود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jz8rk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مدیرعامل راه آهن در گفت و گو با فرتاک ورزشی: حضور خسروی قطعی نیست