تاریخ انتشار: 1396/03/13 17:30
کد خبر: 206410

فرصت طلبی کانال های جعلی هواداری از آشفته بازار استقلال/ افتخاری: وزیر هیچ دستوری به ما نداده است

صبح امروز چند کانال تلگرامی منتسب به هواداری باشگاه استقلال ادعا کردند سید رضا افتخاری مدیر باشگاه استقلال مدعی شد که وززیر ورزش و جوانان دستور داده تا زمان انتخاب اعضای جدید هیات مدیره حق جذب بازیکن ندارید.
فرصت طلبی کانال های جعلی هواداری از آشفته بازار استقلال/ افتخاری: وزیر هیچ دستوری به ما نداده است

به گزارش فرتاک ورزشی، انتشار این خبر موجی از نگرانی را برای هواداران باشگاه استقلال به دنبال داشت تا حدی که عده ای از هواداران ناراضی با انتقاد از وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری موضوع از سوی مقامات ارشد دولت شدند.

اما پس از دقایقی از انتشار این خبر همانطور که انتظار می رفت مسوولان باشگاه استقلال و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان این موضوع را به شدت تکذیب کردند و از هواداران خواستند به اخبار بی پایه و اساس و کذب توجهی نکنند.

افتخاری در این خصوص گفت:«ضمن این که من گفت و گویی در خصوص این که از وزارت ورزش به من توصیه ای در مورد نقل و انتقالات شده است، نداشته ام.»

همچنین مسوولان وزارت ورزش و جوانان با تکذیب این خبر اعلام کردند وزیر ورزش و جوانان هیچ توصیه ای به مدیر باشگاه استقلال نداشته و این باشگاه برابر برنامه ریزی خود در نقل و انتقالات عمل خواهد کرد و محدودیتی برای خرید بازیکن نخواهد داشت.

به نظر می رسد در آشفته بازار مدیریت باشگاه استقلال و بلاتکلیفی این باشگاه عده ای از افراد سود جو که به عنوان آدمین های کانال های تلگرامی هواداری استقلال هستند با انتشار اخبار غیر واقعی به دنبال افزایش مخاطب خود هستند تا در پروژه های تبلیغاتی و درآمدزایی بتوانند پول بیشتری به جیب بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzo6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش مدیران استقلال برای تکذیب خبری عجیب که به بیرون درز کرد