تاریخ انتشار: 1396/05/02 21:55
کد خبر: 193682

آیا آندرانیک و کاوه شکایت کرده اند؟

هنوز بازیکنان سابق استقلال رسما نگفته و اعلام نکرده اند که به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مطالبات خود شکایت کرده اند یا خیر.
آیا آندرانیک و کاوه شکایت کرده اند؟

 این که AFC چرا در خصوص مطالبات این دو بازیکن به استقلال هشدار داده نیز بر ما پوشیده است. در هر حال موضوع از دو حالت خارج نیست؛ یا این بازیکنان شکایت کرده اند یا به AFC پیرامون مطالبات آنها گزارش داده شده است. فارغ از این موضوع اما توصیه جالب یکی از مسولان استقلال به فدراسیون فوتبال است. طرف می گوید به فدراسیون فوتبال گفته ایم نگذارید شکایت به AFC باب شود؛ چون مرجع رسیدگی به شکایت بازیکنان ایرانی فدراسیون فوتبال است و در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نمی شود.

یک سئوال؛ تا کنون که مرجع رسیدگی فدراسیون فوتبال بوده چه شده و چه اتفاقی رخ داده؟ آیا بازیکنان و مربیان توانستند به جایی برسند؟ در جستارهای تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه هایی پروانه فعالیت حرفه ای خواهند گرفت که بدهی نداشته باشند و تراکنش های مالی آنها مشخص و مشهود باشد؛ آیا در فوتبال ایران چنین اصلی رعایت می شود؟

ما نمی دانیم آندرانیک تیموریان و کاوره رضایی به کنفدراسیون شکایت کرده اند یا نه اما اگر حتی این کار را انجام داده باشند نشان می دهد که از فدراسیون فوتبال ایران بریده اند و هیچ امیدی به داخل ندارند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzype

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده نقل و انتقالاتی سایپا با جذب استقلالی معروف بسته می‌شود