تاریخ انتشار: 1396/04/01 09:43
کد خبر: 201810

روزهای سخت امید عالیشاه؛ امید در دوراهی لیگ یک و تیم انتهای جدولی

امید عالیشاه برای خاتمه دادن به دوران سربازی خود، به دنبال گرفتن تأییدیه بابت یک مدرک مهم بود. این بازیکن، سابقه فعالیت در بسیج را داشت و بابت همین موضوع، 6 ماه از خدمتش کاسته می‌شد.
روزهای سخت امید عالیشاه؛ امید در دوراهی لیگ یک و تیم انتهای جدولی

او از نیم‌فصل تا به حال نیز، 2 ماه، دوران آموزشی را سپری کرد و حدود 4 ماه نیز به عنوان سرباز باید خدمت می‌کرد که مجموعاً فعالیت این بازیکن در باشگاه تراکتورسازی با سهمیه سرباز را به 12 ماه می‌رساند. 6 ماه باقی‌مانده نیز می‌توانست با تأیید مدرک حضور پدرش در جبهه‌های جنگ تحمیلی کاسته شود اما سردار مهرعلی باران‌چشمه مدیرکل تربیت‌بدنی نیروهای مسلح در مورد وضعیت این بازیکن، گفت: «امید عالیشاه هنوز مدارکی که گفته می‌شود می‌تواند با کسری خدمتش همراه شود را ارائه نداده است.»

با این حساب هنوز از مدت سربازی عالیشاه باقی ‌مانده و این بازیکن دو راه بیشتر ندارد‌‌؛ یا اینکه مدارک حضور پدرش در جبهه را به صورت کامل آماده کرده و به سازمان نظام وظیفه تحویل بدهد تا بتواند 6 ماه کسر خدمت بگیرد و به تهران برگردد تا طبق قراردادش با پرسپولیس، دوباره پیراهن سرخ تیم پایتخت را به تن کند و یا اینکه نتواند مدارک را به‌موقع به سازمان نظام وظیفه برساند و از این رو، مجبور می‌شود سربازی خود را در یکی دیگر از باشگاه‌های نظامی غیر از تراکتورسازی ادامه بدهد.

اتفاقاً سردار باران‌چشمه در این مورد نیز راهکار مهمی به عالیشاه داشت: «با توجه به باقی ماندن دوران خدمت سربازی عالیشاه، این بازیکن می‌تواند در یکی از دو تیم ملوان و یا فجرسپاسی در لیگ یک فعالیت کند تا دوران سربازی‌‌اش به اتمام برسد.»

این سوی ماجرا نیز در نوع خود جالب است. از این پس، برای عالیشاه دو اتفاق می‌افتد‌‌؛ یا او برای ادامه سربازی راهی لیگ یک می‌شود و برای فجر یا ملوان بازی خواهد کرد، یا اینکه کسر سربازی و کارت پایان خدمت خود را دریافت می‌کند و به پرسپولیس برمی‌گردد. در این صورت، پرسپولیسی‌ها از آنجا که به خاطر رفتار این بازیکن در زمان جدایی از باشگاه شاکی بودند، قرار است او را به یکی از باشگاه‌های نه‌چندان امیدوار، به صورت قرضی بفرستند تا مدت قراردادش با پرسپولیس تمام شود و از جمع سرخپوشان برود! 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzz6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهام در وضعیت بازگشت امید به پرسپولیس