تاریخ انتشار: 1396/03/31 02:14
کد خبر: 202082

خائنی که امروز مرد بزرگ پرسپولیس لقب گرفته است!

هنوز یادمان نرفته وقتی بحث جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس شد، مدیران این باشگاه از جمله طاهری و ترکاشوند چه موضعی علیه این دو بازیکن گرفتند.
خائنی که امروز مرد بزرگ پرسپولیس لقب گرفته است!

آن زمان این بحث مطرح شده بود که هر دو نفر دنبال این بوده‌اند که خودشان را زودتر سرباز کنند و از پرسپولیس جدا شوند و مدیران باشگاه پرسپولیس هم در مصاحبه‌های خود این دو نفر را متهم کرده و حتی همین آقای ترکاشوند از لفظ خائن در قبال این دو بازیکن استفاده کرد.

این بی انصافی مدیر باشگاه پرسپولیس در قبال بازیکنانی که برای پرسپولیس عرق ریخته بودند با واکنش پیشکسوتان باشگاه مواجه شد اما حال زمانی که قرار است یکی از آنها به پرسپولیس برگردد ورق کاملا برگشته است. ترکاشوند دیروز در مصاحبه رادیویی‌اش از احمد نوراللهی به‌عنوان یک بازیکن بزرگ و قابل یاد کرد و خوشحالی‌اش را از بازگشت این بازیکن اعلام کرد.

نمی‌دانیم چه تحولی در مسوول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس رخ داده که بازیکن خائن را بزرگ و قابل می‌داند اما ‌ای کاش او و طاهری در آن مقطع نسبت به این بازیکنان شاخص و کارآمد چنین موضع خصمانه‌ای نمی‌گرفتند. مطمئنا خود نوراللهی و عالیشاه هم دوست نداشتند از پرسپولیس جدا شوند و تحت اجبار راهی تراکتورسازی شدند پس در هر شرایطی برچسب خیانت به آنها نمی‌چسبید و نخواهد چسبید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzzbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



درخواست رسمی تراکتورسازی از پرسپولیس؛ فسخ با عالیشاه