تاریخ انتشار: 1402/04/17 08:53
کد خبر: 3085

کی روش از شاگردان جدیدش تمجید کرد

کارلوس کیروش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر معتقد است شاگردان او در دیدار برابر پاناما در مرحله یک چهارم نهایی جام طلایی کونکاکاف کار سختی خواهد داشت.
کی روش از شاگردان جدیدش تمجید کرد

تیم ملی قطر که موفق شد از مرحله گروهی رقابت‌های جام طلایی کونکاکاف صعود کرد، فردا در مرحله یک چهارم نهایی برابر پاناما قرار می‌گیرد. کارلوس کیروش در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: با وجود قدرتی که حریف ما در مرحله یک چهارم نهایی دارد، سعی می‌کنیم بهتر از دیدارهای قبلی باشیم.

وی افزود: پاناما تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوب و با تجربه زیادی در آن حضور دارند. آنها با عملکرد خود در مرحله گروهی نشان دادند که آمادگی خوبی برای این مرحله دارند اما با این وجود، شانس تیم ما و جدیف برابر است و احتمال برنده شدن هر تیم، ۵۰ درصد است.

کیروش در ادامه گفت: ما با تمام قوا به بازی پاناما خواهیم رفت و بهترین‌های خود را نشان خواهیم داد. بازیکنان ما آماده هستند تا فوتبال خوبی ارائه دهند و عملکرد خوبی داشته باشند تا هواداران را خوشحال کنند و لبخند بر لبان آنها بنشانند.

وی در پاسخ به سوالی درباره سطح تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات گفت: با تمام احترامی که برای همه قائلم، تمرکزم را روی بازی بعدی خود گذاشته‌ام، زیرا دغدغه اصلی من این است که سطح بازیکنان قطری را بالا ببرم تا چه در رقابت با تیم‌های کونکاکاف و چه در رقابت با تیم‌های آسیایی در بهترین سطح قرار بگیرند.

او تاکید کرد: ما می‌خواهیم در بازی‌ها پیروز شویم؛ نه فقط مقابل پاناما، بلکه می‌خواهیم در هر مسابقه، خودمان را بهتر کنیم و بهترین فوتبال و بهترین سطح را ارائه کنیم و بازیکنان باید مانند گذشته بجنگند و بر همه مشکلات فائق آیند.

او در پایان در ارزیابی از حضور تیم ملی قطر در این مسابقات گفت: به بازیکنانم می‌بالم و به توانایی آنها در برخورد با لحظات سخت در مسابقات به خصوص در مقابل تیم مکزیک افتخار می‌کنم. رویارویی با چنین مشکلاتی سخت است و من همیشه از آنها می‌خواهم که عصبانی نشوند و در طول مسابقه تحریک نشوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m59y2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریفان تدارکاتی تیم کیروش مشخص شد