تاریخ انتشار: 1398/10/13 21:01
کد خبر: 75885

مهاجم گلزن والنسیا در سبد خرید یوونتوس

یوونتوس قصد دارد برای خرید رودریگو، مهاجم گلزن والنسیا اقدام کند.

یوونتوس بازار نقل و انتقالات زمستانی را توفانی آغاز کرده و بعد از انتشار خبر توافق با دژان کولوسفسکی، حالا نشریه آ.اس مدعی شد رودریگو، مهاجم 28 ساله و اسپانیایی والنسیا تبدیل به هدف اول بیانکونری در بازار زمستانی شده است.

رودریگو که در ماه های اخیر عملکرد خوبی در ترکیب والنسیا داشته، تا سال 2022 با خفاش ها قرارداد دارد و والنسیا بند آزادسازی 120 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن گنجانده است. البته یوونتوس تمایل به پرداخت چنین ارقام سنگینی نداشته و قصد دارد با مذاکره، والنسیا را راضی به فروش رودریگو با قیمتی ارزان تر کند.

اما به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 34 ساله یوونتوس نیز علاقمند به انتقال رودریگو به تورین است. مهاجم والنسیا توانایی بازی کردن به عنوان مهاجم دوم و همچنین وینگر سمت راست را نیز داراست و رونالدو معتقد است حضور او به پیشرفت بخش هجومی بیانکونری کمک خواهد کرد. در حال حاضر معمولا مائوریتسیو ساری از گونسالو ایگواین در کنار رونالدو بهره می گیرد و یوونتوس با از دست دادن ماریو مانژوکیچ، گزینه دیگری در خط حمله ندارد. به هر حال با توجه به حضور والنسیا در لیگ قهرمانان، کار یوونتوس برای خرید رودریگو حداقل در زمستان آسان نیست، مگر اینکه بیانکونری حاضر به پرداخت بند آزادسازی 120 میلیون یورویی این بازیکن باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5abw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تساوی مقابل یوونتوس باعث خوشحالی من شد