تاریخ انتشار: 1398/11/17 15:12
کد خبر: 71885

رادولوویچ: برای ذوب‌آهن برنامه بلندمدتی دارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از عملکردمان در 2 بازی قبلی کاملا راضی هستم، در بازی با پارس پیروز بودیم اما مقابل تراکتور شکست خوردیم.
رادولوویچ: برای ذوب‌آهن برنامه بلندمدتی دارم

رادولوویچ در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی داریم البته همه بازی‌ها برای ما تا آخر لیگ مهم است چون می دانیم در چه شرایطی قرار داریم.

وی افزود: از عملکردمان در 2 بازی قبلی کاملا راضی هستم، در بازی با پارس پیروز بودیم اما مقابل تراکتور شکست خوردیم.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: 3 هفته است در ایران هستم اما شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود، تیم در حال پیشرفت است و کاملا از شرایط راضی هستم.
وی در ادامه بیان داشت: فردا برای برد به زمین می‌رویم، از بازیکنان می‌خواهم در هر بازی به برد فکر کنند.
رادولوویچ در مورد مصدومان نیز گفت: کاپیتان را در بازی قبلی به دلیل مصدومیت نداشتیم اما فردا حضور دارد، چند مصدومیت جزئی داریم اما تیم کامل است.
سرمربی ذوب‌آهن با بیان این‌که از هواداران می‌خواهم که ما را حمایت کنند، گفت: بهتر از من می‌دانید که چه تغییراتی در لیست بازیکنان اتفاق افتاده است؛ بازیکنان باتجربه را از دست دادیم و وقتی به تیم آمدم پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود.
وی تصریح کرد: نیاز است ثبات تیمی را حفظ کنیم و رتبه‌مان را در جدول بهتر کنیم، باید بازی به بازی پیش برویم؛ برنامه بلند مدت دارم اما نیاز داریم حداکثر امتیازات را کسب کنیم و حتما با امتیاز از زمین خارج شویم.
رادولوویچ ادامه داد: در شرایط خوبی نیستیم و برای بقا می‌جنگیم، برای فصل‌های بعدی ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی برگردانیم؛ معتقدم هواداران فردا از نتیجه بازی خوشحال خواهند شد.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد رفتن اسکوچیچ از صنعت نفت گفت: صنعت نفت را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان باکیفیت و خوبی دارد، نتایج خوبی نیز گرفته‌اند؛ 3 مهاجم خوب دارد؛ این‌که مربی آن‌ها را همراهی نمی‌کند فکر نمی‌کنم فرقی داشته باشد و بازی خودشان را انجام خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5od5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب‌آهن برد تا منصوریان ماندنی شود