تاریخ انتشار: 1396/10/14 18:02
کد خبر: 166261

چه بازیکنانی جای منشا و احمدزاده بازی می‌کنند؟!

با درگیری دو بازیکن پرسپولیس، برانکو دغدغه انتخاب یازده نفر را پیدا کرد.
چه بازیکنانی جای منشا و احمدزاده بازی می‌کنند؟!

 پرسپولیس برای بازی فردا با نفت تهران علاوه بر اینکه از حضور تماشاگر محروم است، چهار بازیکن تاثیرگذارش را هم در ترکیب ندارد. مهدی طارمی که هنوز دو هفته از محرومیت چهار ماهه‌اش باقی مانده. بشار رسن برای بازی‌های ملی راهی کشور عراق شد و تا یک ماه دیگر خبری از او نیست. با درگیری احمدزاده و منشا در تمرین، این دو بازیکن هم با تصمیم برانکو تنبیه شدند و در اردوی پرسپولیس حضور نخواهند داشت. اتفاقی که دست برانکو را برای انتخاب یازده بازیکن، محدودتر از همیشه می‌کند. 

حالا که پرسپولیس در خط حمله نه مهدی طارمی را خواهد داشت و نه گادوین منشا، پروفسور مجبور به تکرار ایده فصل قبل می‌شود. حالا وحید امیری تنها بازیکن پرسپولیس است که می‌تواند در پست غیرتخخصی مهاجم بازی کند. اتفاقی که سال قبل، یک فصل کامل آن را تمرین کرد و به خوبی هم از عهده آن برآمد. با این تفاسیر وحید امیری یک خط جلوتر می‌رود و زوج علیپور را تشکیل می‌دهد. 

با جلو رفتن امیری، برانکو باید فکری به حال جای خالی او در خط هافبک کند. با عدم حضور احمدزاده و بشار رسن، برانکو انتخاب‌های زیادی ندارد و احتمالا از سیامک نعمتی بازی بگیرد. اگر برانکو ایوانکوویچ تا زمان بازی با نفت از تنبیه منشا و احمدزاده پشیمان نشود، به احتمال فراوان شانس به نعمتی رو می‌کند و او بالاخره می‌تواند فیکس بازی کند. در کنار نعمتی هم مهندس تیم، یعنی محسن مسلمان قرار خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m76vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلاتکلیفی بازیکن گرجستانی نفت تهران