تاریخ انتشار: 1396/07/26 09:10
کد خبر: 177685

زوزه گرگ‌ها مقابل غرش شیرها

تیم فوتبال چلسی در ادامه‌رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصلف آاس رم می‌رود.
 زوزه گرگ‌ها مقابل غرش شیرها

 تیم فوتبال چلسی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دیداری حساس به مصاف آاس رم می‌رود.

چلسی  با هدایت کونته توانست به روزهای خوب خود بازگردد و سال گذشته به عنوان قهرمانی رقابت‌های انگلیس رسید. البته تیم کونته در فصل جدید هنوز نتوانسته به نتایج مناسبی دست یابد و با مجموع 13 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

تیم فوتبال چلسی توانست در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تا به اینجا از نتایج خوبی بهره ببرد. شیرهای انگلیس توانستند مقابل قره باغ و اتلتیکو مادرید به برد برسند و با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. ظاهرا تمرکز اصلی مربی ایتالیایی تیم چلسی بر روی قهرمانی در اروپا است.

چلسی در ادامه رقابت‌های در صورتی به مصاف آاس رم می‌رود که در رقابت‌های لیگ انگلیس مقابل کریس تاپالاس با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. تیم فوتبا آاس رم در چند سال اخیر از رقیبان سرسخت یوونتوس در رقابت‌های سری آ ایتالیا بود،  امسال با افت و خیزهایی مواجه شد و با 15 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. رمی‌ها در دو دیدار اخیر خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یک مساوی و یک برد در مجموع 4 امتیاز در جایگاه دوم گروه خود قرار دارند و با شکست چلسی می‌توانند پاهای خود را محکم کنند.

نکته جالب این دیدار حضور مربی ایتالیایی چلسی بر روی نیمکت است و حضور بازیکنی همانند موراتا که مدتی را با هدایت کونته در یوونتوس به عنوان مهاجم در لیگ ایتالیا بازی کرد و شناخت خوبی به سبک بازی آاس رم خواهد داشت. موراتا که در سری‌ا ایتالیا توانسته بود برای این تیم گلزنی کند اکنون در چلسی هم برای تیم کونته تاکنون 6 گل را به ثمر رساند. قطعا این بازی برای گرگ‌ها سخت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7gay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور دیوید لوئیز در چلسی غیر قابل کتمان است