تاریخ انتشار: 1396/10/07 15:01
کد خبر: 167313

گل محمدی: رقابت با برانکو برای من و سایر مربیان یک کلاس درس به حساب می‌اید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فردا مقابل بهترین تیم ایران بازی داریم که یکی از قدرت‌های آسیا است که این مساله باعث ایجاد انگیزه در تیم ما می‌شود.
گل محمدی: رقابت با برانکو برای من و سایر مربیان یک کلاس درس به حساب می‌اید

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: بابت تاخیرم عذرخواهی می‌کنم، مشکلات شرکت هواپیمایی بود. فردا در مقابل بهترین تیم ایران بازی داریم که یکی از قدرت‌های آسیا است . این مساله باعث ایجاد انگیزه در تیم ما می‌شود.

* نیاز به زمان هست تا هماهنگی بچه ها بیشتر شود

وی ادامه داد: ما با یک تیم خوب بازی داریم و همین موضوع به بچه‌های ما انگیزه بیشتری می‌دهد. از طرفی ما در نیم فصل خریدهای خوبی داشتیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم اما نیاز به زمان هست تا هماهنگی بچه‌ها بیشتر شود. امیدوارم هواداران دو تیم، بازیکنان و مربیان همگی شاهد یک فوتبال خوب باشند که به دور از حاشیه‌ها این بازی با کیفیت فنی بالایی انجام شود.

* انتظار داشتن تیمی قدرتمند در این فصل از تراکتورسازی انتظار خوب و درستی نبود

وی در مورد اینکه مقابل پرسپولیس شکست خوردید و تراکتورسازی مدتی است نتوانسته پرسپولیس را ببرد گفت: در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد امسال مشکلات حادی داشتیم از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم ضمن اینکه مصدومیت‌ها و محرومیت‌های زیادی هم داشتیم، بنابراین انتظار داشتن تیمی قدرتمند در این فصل از تراکتورسازی انتظار خوب و درستی نبود. ما احتیاج به زمان داریم تا از این مرحله رد شویم و بازی به بازی بهتر می‌شویم انگیزه بازیکنان فوق‌العاده است، تمرینات خوبی انجام داده‌اند، روحیه تیم هم خیلی خوب بود. مشکلات مالی بازیکنان هم با عقد قرارداد جدید با اسپانسر تا حدود زیادی مرتفع شده است امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.

* دو بازیکن دیگر در دو پست نیاز داریم

 وی درباره اینکه بازیکنان جذب شده به تراکتورسازی به دلیل سربازی اجباری بودند یا اینکه مدنظر کادر فنی قرار داشتند افزود: به هر حال بازیکنان جدید ورودی تیم هستند و بحث سرباز بودن یا مسائل دیگر نیست. آنها بازیکنان جدید ما محسوب می‌شوند البته بازیکنان زیادی بودند که علاقه داشتند در تراکتورسازی بازی کنند اما این انتخاب ما بود که چه کسانی به تیم بیایند. به هر حال شرایط تراکتورسازی خاص است و به دلیل قانونی که وجود دارد هر مدیری که آمده از این موقعیت استفاده کرده است. به هر حال همه کسانی که به تیم ما اضافه شدند از آنها شناخت داشتیم و در این دو بازی هم به ما کمک کردند. البته دو بازیکن دیگر در دو پست نیاز داریم که اگر آ‌نها را بگیریم لیست ما تکمیل می‌شود.

*برانکو یکی از بهترین مربیان حاضر در آسیا است

 گل‌محمدی درمورد اینکه شناختش از برانکو چه تاثیری در بازی فردا دارد افزود: همه می‌دانیم که برانکو یک مربی فوق‌العاده است و هر جا که بوده تاثیرات زیادی گذاشته و همیشه پیشرفت کرده است. او یکی از بهترین مربیان حاضر در آسیا است و برای من و سایر مربیان رقابت‌ با او یک کلاس درس به حساب می‌اید ما بازی‌های زیادی از پرسپولیس دیدیم و از آنها به صورت دقیقی شناخت داریم و آ‌نالیزشان کرده‌ایم.   

* مگر پرسپولیس از گرفتن بازیکن از ابتدا محروم بوده است؟

 وی درمورد اینکه بعد از محرومیت تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی هم قلعه‌نویی و هم شما از شرایط گلایه کردید اما برانکو همواره می‌گوید به بازیکنانم ایمان دارم و این مساله می تواند به خودباوری بیشتر بازیکنان برسد اظهار داشت: مگر در شروع فصل پرسپولیس از گرفتن بازیکن محروم بود؟ آنها در ابتدای فصل بازیکن جدید گرفتند تیمی قوی بودند و قوی‌تر هم شدند و با این بازیکنان زیاد جای نگرانی برای این تیم وجود ندارد اما شرایط تراکتورسازی خاص بود نصف بازیکنانی که می‌توانستند قرارداد داشته باشند از تیم ما جدا شدند. من ماندم و 6-5 بازیکن بزرگسال و 16-15 سال بازیکن زیر 20 سال که کار با این جوانان سخت بود. مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها هم اضافه شد از تیم جوانان بازیکن گرفتیم و بالا آمدیم مشکلاتی که تیم تراکتورسازی داشت هیچ  تیمی در ایران و ‌آسیا نداشته‌اند. محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی تیم را اذیت می‌کند. ترک چند بازیکن کلیدی هم کار را سخت‌تر کرد، کار خیلی سخت بود اما من اهل ناله کردن و اینکه بگویم کمبود بازیکن داریم نبودم با جوانان کار کردیم تا پیشرفت داشته باشیم، و حضور هواداران و پرشورها به بازیکنان انگیزه زیادی داد و درنهایت کار را به اینجا رساندیم و لی ان‌شاالله با گرفتن این بازیکنان روند ما رو به رشد خواهد بود و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.  

* درباره نیم فصل دوم باید بگویم که ما قطعا بهتر خواهیم شد

 وی درباره اینکه تراکتورسازی در نیم فصل دوم تیم متفاوتی خواهد شد و اینکه آیا بازیکنی از جوان‌های این تیم در ادامه هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا خیر افزود: ما از بازیکنان جوان استفاده کردیم که در نیم فصل دوم از آنها استفاده خواهیم کرد بازیکنانی نظیر آزادی، تهامی، مسلمی‌ ‌پور‌، نادر،‌طاهران و ... که در ادامه از آنها استفاده خواهیم کرد اما درباره نیم فصل دوم باید بگویم که ما قطعا بهتر خواهیم شد و این موضوع در بازی‌های آینده خودش را نشان خواهد داد. ما روند بهتری داریم و هدف‌های بزرگی را در سر خواهیم داشت. ما مشکلاتی داشتیم که از سال قبل شروع شده بود و تغییرات امسال هم به گونه‌ای بند که این مسائل بوجود آمد اما احتیاج به زمان بیشتری داریم.

 وی درباره اینکه آیا از بازیکنان ایرانی یا خارجی برای تقویت این تیم استفاده خواهد شد تصریح کرد: هم بازیکن داخلی و هم بازیکن خارجی مدنظر ما است که یک یا دو نفر را تا هفته آینده اضافه خواهیم  کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7qaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی امید تا سال آینده تعطیل شد؟