تاریخ انتشار: 1396/08/14 23:39
کد خبر: 175013

پیروزی شیرین چلسی بر منچستریونایتد/ مورینیو باز هم در استمفوردبریج ناکام ماند

مورینیو برای سومین بار متوالی در استمفوردبریج شکست خورد.
پیروزی شیرین چلسی بر  منچستریونایتد/ مورینیو باز هم در استمفوردبریج ناکام ماند

مورینیو بعد از تحمل دو شکست فصل قبل در استمفوردبریج، این بار هم در بازگشتش به ورزشگاه چلسی، ناکام ماند و با شکست لندن را ترک کرد. با این باخت، اختلاف در صدر جدول به هشت امتیاز رسید.

در بازی حساس هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، چلسی در استمفوردبریح با قضاوت آنتونی تیلور میزبان منچستریونایتد بود. بازی در ۱۵ دقیقه ابتدایی خلی سریع و پر هیجان دنبال شد، چلسی در دقیقه هفتم توسط موراتا به گل رسید که گل این بازیکن به دلیل خطا روی جونز مردود شد. در آن سمت منچستریونایتد توسط رشفورد یک فرصت خوب را از دست داد. ضربه سر وی به بالای دروازه رفت.

بازی روی هر دو دروازه پر اتفاق دنبال می شد. باکایوکو دو فرصت خوب برای گلزنی داشت که در زدن ضربات نهایی بی دقت عمل کرد. در آن سمت لوکاکو هم می توانست دروازه تیم سابقش را باز کند که ضربه وی توسط کورتوا مهار شد.

بعد از گذر از ۲۰ دقیقه ابتدایی، بازی پایاپای شد، از سرعت مسابقه اندکی کاسته شد و کمتر شاهد موقعیت های گلزنی روی دروازه ها بودیم، اشتباهات دو تیم در ارسال پاس در یک سوم هجومی موجب شد صحنه های خطرناک روی دروازه ها نبینیم.

اما با شروع نیمه دوم چلسی با عطش بیشتری به سمت دروازه یونایتد حرکت کرد و مزد برتری خود را خیلی زود گرفت. بعد از چند فرصت که هدر رفت، دقیقه ۵۵ موراتا از فضای میان مدافعین یونایتد نهایت استفاده را برد و با یک ضربه سر تمام کننده بازی را ۱-۰ کرد.

بعد از این گل، چلسی که جان تازه ای گرفته بود، مالکیت توپ را در دست داشت و یونایتد نمی توانست موقعیت خلق کند، چلسی هم روی سرعت هازارد و موراتا خطرساز ظاهر شد و طی دو صحنه می توانست به گل بعدی برسد که هازارد و باکایوکو قدر فرصت های بدست آمده را ندانستند.

مورینیو در اواسط نیمه دوم فلینی و مارسیال را به زمین فرستاد، از دقیقه ۸۰ به بعد که شیاطین سرخ کم کم توانستند عرصه را بر حریف تنگ کنند و به چند فرصت برسند، طی دو صحنه رشفورد خطرساز ظاهر شد که شوت های وی هر دو با اختلافی اندکی به بیرون رفت. فلینی هم می توانست گلزن ظاهر شود که ضربه وی توسط کورتوا مهار شد.

در نهایت چلسی مقاومت کرد و موفق شد باز هم یونایتد را در استمفوردبریج شکست دهد تا اختلاف شیاطین سرخ با صدر جدول به هشت امتیاز افزایش پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7vg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مورینیو: تساوی هم برای ما نتیجه خوبی نیست/ منتظر هر نوع واکنشی از سوی هواداران چلسی هستم

بی احترامی هواداران آبی پوش به سرمربی سرخپوشان
ری ویلکینز:هواداران چلسی به مورینیو بی احترامی کردند