تاریخ انتشار: 1396/07/23 12:34
کد خبر: 178137

سیامک نعمتی: بازی با استقلال خوزستان صددرصد ِ عملکردم نبود

سیامک نعمتی: بازی با استقلال خوزستان صددرصد ِ عملکردم نبود

سیامک نعمتی، هافبک تیم پرسپولیس با توجه به غیبت ملی‌پوشان در دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان این شانس را پیدا کرد بعداز مدت‌ها به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود. او در پیروزی سه بریک تیمش مقابل آبی‌های خوزستانی نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و توانست بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. نعمتی بعداز این بازی پاسخگوی سوالات ما بود.

 

خیلی‌ها قبل از بازی با استقلال خوزستان می‌گفتند پرسپولیس افت کرده است اما نشان دادید که همان تیم آماده اوایل فصل هستید.

بازی با استقلال خوزستان بازی خوبی بود. ما چند بازی بود که نتیجه نگرفته بودیم و آمده بودیم که این بازی را با قدرت انجام دهیم و شرایط خوبی را برای خودمان ایجاد کنیم. بازی خیلی مهمی بعد از بازی با استقلال خوزستان مقابل الهلال داریم و باید خودمان را آماده این بازی می‌کردیم. خدا را شکرداخل زمین حرف‌های سرمربی را پیاده کردیم و خوشبختانه توانستیم گل‌های خوبی را هم به ثمر برسانیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم ولی متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. فکر می‌کنم الان شرایط پرسپولیس خیلی خوب است.

 در این بازی فرصتی برای برخی بازیکنان از جمله تو فراهم شد که فیکس بازی کنید؛ آن‌هم در حالی که شایعه کرده بودند برانکو به تو اعتقادی ندارد. از عملکرد خودت راضی بودی؟

 خدا را شکر توانستم در این بازی به عنوان یار اصلی بازی کنم. البته من زیاد نمی‌توانم در مورد عملکردم در این بازی حرف بزنم ولی این صددرصد عملکردم نبود اما با این حال خوب بود و امیدوارم از این به بعد بتوانم بهتر برای پرسپولیس بازی کنم و به تیم کمک کنم. در مورد اینکه می‌گویند برانکو به من اعتقاد ندارد هم باید بگویم این شایعات نمی‌تواند زیاد درست باشد. وقتی با نظر مستقیم آقای برانکو وارد تیم پرسپولیس می‌شوم  و در تمرینات هم مشخص است که ایشان به من اعتقاد دارد، پس نباید به این قبیل اخبار اعتنایی کرد.

 بازی برگشت با الهلال را پیش‌رو دارید. نظرت در مورد این بازی چیست؟ می‌توانید 4گل را جبران کنید؟ و اینکه خودت فکر می‌کنی در این بازی فیکس باشی؟

اول اینکه هر کسی که در زمین مسابقه باشد باید بهترین عملکرد را داشته باشد. این بازی برایمان خیلی مهم است. شرایط واقعا سخت است ولی ما هم پرسپولیس ایرانیم و انجام هر کار بزرگی از دستمان بر می‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7wxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام لیست پرسپولیس توسط برانکو/ فرشاد احمدزاده نیست، منشا خط خورد