تاریخ انتشار: 1402/06/02 16:49
کد خبر: 685

جزییات توافق سرمربی سابق ایتالیا با تیم ملی عربستان

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که روبرتو مانچینی به زودی با قراردادی سه ساله هدایت تیم ملی عربستان را تا سال 2026 به عهده می گیرد و به دستمزد سالانه 30 میلیون یورو دست پیدا خواهد کرد.
جزییات توافق سرمربی سابق ایتالیا با تیم ملی عربستان

مانچینی دو هفته پیش به شکلی ناگهانی از هدایت تیم ملی ایتالیا استعفا داد که لوچانو اسپالتی به عنوان جانشین او منصوب شد. حالا گاتزتا دلوا اسپورت گزار شداده است که مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا به توافق رسیده است و قرار است که تا جام جهانی 2026، هدایت این تیم را به عهده بگیرد. 

مانچینی در سه سال آینده قرا راست که سالی 30 میلیون یورو دستمزد بگیرد و به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا در ساعات آینده این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

اولین چالش مانچینی در جام ملت های آسیا در ژانویه خواهد بود. عربستان تا کنون سه بار قهرمان این مسابقات شده است که البته از آخرین قهرمانی آنها 27 سال می گذرد. مانچینی به زودی قرار است که بخش جدید دوران فوتبالش را آغاز کند. قرا راست که له له اوریالی اسطوره اینتر نیز به عنوان دستیار او در کادر فنی حضور داشته باشد. اوریالی در سالهای اخیر در کنار مانچینی در تیم ملی ایتالیا حضور داشته و در چالش جدید در عربستان نیز در کنار این مربی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8oy2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوره‌ی آموزشی مانچینی برای مربیان عربستانی در ریاض