تاریخ انتشار: 1401/07/17 14:20
کد خبر: 15485

تصمیم جدی لاپورتا: این سه بازیکن می‌روند

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، قصد دارد به همکاری با سه بازیکن قدیمی این تیم خاتمه دهد.
تصمیم جدی لاپورتا: این سه بازیکن می‌روند

گمانه‌زنی دربار شرایط بعضی از بازیکنان فعلی بارسا همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که جدایی بعضی از آنها از این باشگاه در پایان فصل جاری و یا حتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قطعی است. 
بارسا با استفاده از بازیکنانی چون گاوی، پدری و آنسو فاتی نشان داده که قصد دارد بار دیگر از نیروی جوانی که در لاماسیا، آکادمی معروفش، در اختیار دارد در ترکیب این تیم استفاده کند. 
از سوی دیگر شرایط مالی این باشگاه نیز باعث شده که چاره‌ای جز کاهش مداوم دستمزدهای هنگفت بازیکنانی که در زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو با آنها بسته شده بود نداشته باشد. 
همین دستمزدهای گرانقیمت و قراردادهای عجیب بسته شده با بازیکنان یکی از دلایل اصلی بود که اجازه نداد قرارداد لیونل مسی با بارسا تمدید شود و این بازیکن آرژانتینی به صورت آزاد راهی پاری سن ژرمن شد. 

 

حالا نشریه اسپانیایی Fichajes مدعی شده است که لاپورتا به صورت جدی قصد دارد با جرارد پیکه، جوردی آلبا و ممفیس دیپای قطع همکاری کند و این آخرین فصل حضور آنها در نوکمپ خواهد بود. 
گفته می‌شود دلیل اصلی این تصمیم از سوی رییس باشگاه بارسلونا این است که این سه بازیکن هیچ جایی در برنامه‌های ژاوی برای سال‌های آینده ندارند. هرچند دستمزد بالای آنها نیز دلیل دیگری است که لاپورتا را برای گرفتن این تصمیم مجاب کرده است. 
هر سه این بازیکنان در طول این فصل اکثرا نیمکت‌نشین بوده‌اند و شاید حتی آماده باشند تا برای داشتن فرصت بازی بیشتر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نوکمپ را ترک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8qw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لاپورتا گفت چلسی به دنبال دی‌یونگ است؟