تاریخ انتشار: 1400/11/23 21:58
کد خبر: 25961

اختصاصی/ گل‌ گهر - فجرسپاسی/ جنگ سرباز های ژنرال با سرباز های کلانتری!

جدال تیم های گل گهر سیرجان و فجرسپاسی شیراز نیز یکی دیگر از مسابقات حساس هفته هفدهم لیگ برتر است که شاگردان امیر قلعه‌نویی به مصاف شاگردان علی کلانتری خواهند رفت.
اختصاصی/ گل‌ گهر - فجرسپاسی/ جنگ سرباز های ژنرال با سرباز های کلانتری!

بازی رفت دو تیم در شیراز یک بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید و شاگردان قلعه‌نویی موفق شدند در زمین بسیار نامساعد حافظیه به برتری برسند. گل گهری ها که در نیم فصل اول یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بودند، با یک اشتباه بزرگ تاریخی ۷ امتیاز را تقدیم دیگر تیم ها کردند تا وارد بحران‌ شوند. اشتباهی که هنوز هیچ کسی به گردن نگرفته‌ و بازیکن متخلف گابنی هم فعلا در بلاتکلیفی به سر می برد.

حال گل گهری ها عزم شان را جزم کرده اند تا در نیم فصل دوم ۷ امتیاز از دست داده را جبران‌ کنند و به جمع مدعیان برگردند. برای برگشت به لیگ باید از همین فجرسپاسی شروع کنند که البته کار سختی دارند، چون این علی کلانتری در وضعیت خطرناکی قرار گرفته و اگر امتیازات لازم را نگیرد، باید خیلی زود به همان لیگ دسته اول برگردد. به لیگی که نه هواداران شیرازی دوستش دارند، نه بازیکنان و کادر فنی تیم که پس از سالها تلاش به آن رسیده اند. حال اینکه سربازان ژنرال جنگ داخل زمین را می برند یا سربازان علی کلانتری پایان مسابقه مشخص می کند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8w8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم داوری فجر سپاسی – هوادار تغییر نمی کند