تاریخ انتشار: 1402/03/19 01:21
کد خبر: 4737

افشاگری ژاوی درباره تصمیم مسی؛ او می‌خواست به بارسلونا برگردد اما.../ وضعیت بارسلونا استرس‌زا است اما قطر اینطور نبود!

لیونل مسی اعلام کرده که به تیم اینترمیامی آمریکا خواهد پیوست اما ژاوی تاکید می‌کند که او قلبا خواهان بازگشت به بارسلونا بود.
افشاگری ژاوی درباره تصمیم مسی؛ او می‌خواست به بارسلونا برگردد اما.../ وضعیت بارسلونا استرس‌زا است اما قطر اینطور نبود!

ژاوی هرناندس در هفته‌های اخیر به بازگشت لیونل مسی به بارسلونا امیدوار بوده است، اگرچه او همچنین عنوان کرده که هر تصمیمی که هم‌تیمی و دوست سابقش در مورد آینده بگیرد را درک خواهد کرد. روز چهارشنبه تایید شد که مهاجم آرژانتینی که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسیده است، راهی تیم MLS اینتر میامی خواهد شد.

ژاوی گفت: «در روزها و هفته‌های اخیر متوجه تغییراتی شدم. ما باید به او احترام بگذاریم. بسیاری از اوقات ما خود را جای دیگران قرار نمی‌دهیم، احساس همدلی نداریم. لئو مسی بودن اصلا آسان نیست. او هرگز آرامش ندارد و باید در همه چیز ۱۰/۱۰ باشد. او اوقات خوبی را سپری نکرده و نمی‌خواهد چنین فشاری را بیش از این تحمل کند، طبیعی است. شوق و ذوق زیادی داشتیم و باهم صحبت کردیم، زیاد صحبت کردیم. همه ما هیجان‌زده بودیم. اما شرایط ایده‌آل نبود. او می‌خواست سطح فشار و تنش را کاهش دهد. او زندگی آرام‌تری می‌خواهد. این یک تصمیم شخصی است و ما باید به آن احترام بگذاریم، او بهترین بازیکن تاریخ است. من متقاعد شده بودم که با لئو در اینجا خوب عمل خواهیم کرد. برای او و خانواده‌اش آرزوی بهترین‌ها را دارم.»

ژاوی در ادامه در مورد وضعیت تیمش در آینده صحبت کرد و انتظار می‌رود پنجره نقل و انتقالات تابستانی شلوغی برای بارسلونا باشد. او افزود: «جایگزینی سرخیو بوسکتس باید خیلی خوب باشد. به یک دفاع راست نیاز داریم اما اولویت‌های دیگری وجود دارد. با ژول کونده صحبت کردم و مشکلی وجود ندارد. عثمان دمبله خیلی مهم است. این سخت‌ترین باشگاه دنیا برای فوتبالیستها است، بارسلونا متحد نیست، اگر متحد بودیم مطمئناً یک قهرمانی بیشتر در لیگ قهرمانان اروپا به دست می‌آوردیم و بازیکنان آزادتر می‌شدند. اینجا فوتبالیست باید دائما خودش را ثابت کند.»

ژاوی همچنین خاطرنشان کرد که خانواده‌اش در دوران سختی که در بارسلونا داشت به او کمک کردند: «خانواده بسیار حیاتی است. همسرم بسیار آرام است و به من اعتماد به نفس می‌دهد، همچنین برادرانم و والدینم. من از حضور در بارسلونا پشیمان نیستم، اینجا خیلی من را هیجان‌زده می‌کند، اما در قطر استرس کم بود، فشار پایین‌تر و کیفیت زندگی بی‌نظیر بود، امنیت و آرامشی که خانواده دارند... اینجا در بارسلونا همه چیز استرس‌زا است: باشگاه، مدرسه، برنامه... ما با سرعت سرسام‌آوری پیش می‌رویم. اینجا مدام مورد قضاوت و بدگویی قرار می‌گیریم.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m95j3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل سفر ژاوی به قطر چه بود؟