تاریخ انتشار: 1397/09/01 22:50
کد خبر: 120713

جاده همواره لیگ قهرمانان آسیا زیر پای دایی و سایپا

براساس قرعه کشی صورت گرفته دو تیم سایپا و ذوب‌آهن که به عنوان تیم‌های دوم و چهارم لیگ برتر جواز حضور جواز حضور در کرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان را به‌دست آوردند.
جاده همواره لیگ قهرمانان آسیا زیر پای دایی و سایپا

 قرعه‌کشی عجیب این فصل و رعایت نکردن سید بندی باعث شده تا هوادران سایپا و ذوب‌آهن سودای سرگروهی را در ذهن خود بپرورند البته به این شرط که تیم‌های محبوب‌شان بتوانند به‌صلابت از مرحله پلی‌آف عبور کنند.

سایپا تهران که در چند فصل اخیر با علی دایی جان تازه‌ای گرفته و در حد یک مدعی در لیگ برتر ایران توانسته قد علم کند در نخستین دور پلی‌آف چندان کار دشواری را پیش رو ندارد و باید 23 مینروا پنجاب هند بازی کند، نارنجی‌پوشان در صورت برتری احتمالی در این دیدار یک‌ هفته بعد باید در قطر به مصاف الریان بروند.

چنان‌چه شاگردان دایی بتوانند جان سالم  از بازی مرگ و زندگی خود مقابل تیم خوب الریان بیرون در کنار تیم‌هایی چون الوحده امارات، التحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان گروه B  این فصل لیگ قهرمانان آسیا راتشکیل خواهند داد.

قرارگیری در چنین گروهی بهترین فرصت برای آقای گل آسیا است تا این بار در عرصه مربیگری شایستگی‌های خود را نشان دهد، سایپا با وجود بازیکنانی مانند علی دشتی و بسیاری از جوانان ایران بهترین تیم ایران در بازی‌‎های داخلی نیز محسوب می‌شوند چرا که آن‌ها در تمامی رقابت‌های خود در سال 2018  با کسب 46 امتیاز از 25 بازی حتی بالاتر از پرسپولیس قرار دارند.

تیمی که توانست با شایستگی تمام و با وجود یک یار کمتر مقابل استقلال به دور بعد جام حذفی صعود کند قطعاً ظرفیت بردن تیم‌هایی چون الوحده و لوکوموتیو را خواهد داشت و برای صدر نشینی رقابت نزدیکی را با الاتحاد با راه خواهد انداخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9byb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریف سایپا در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد