تاریخ انتشار: 1397/10/09 11:32
کد خبر: 115837

واگذاری پایان راه نیست/اتفاقات جدیدی در راه خواهد بود!

مجموعه «شهر خودرو» پذیرفته تمامی بدهی‌های قبلی پدیده را پرداخت کند، هزینه‌های جاری تیم را بدهد و تضمین کند که هیچ‌گاه این تیم را رها نخواهد کرد.
واگذاری پایان راه نیست/اتفاقات جدیدی در راه خواهد بود!

با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی واگذاری پدیده به مجموعه خصوصی «شهر خودرو» قطعی شد، اما این برای نماینده مشهد پایان راه نیست و حتماً اتفاقات جدیدی در راه این نقل و انتقال خواهد بود.

شهر خودرو چرا بدهی‌ها را بدهد؟

مجموعه «شهر خودرو» که البته از سوی مدیرکل ورزش خراسان به عنوان «سناباد خودرو» معرفی شد، پذیرفته تمامی بدهی‌های قبلی پدیده را پرداخت کند، هزینه‌های جاری تیم را بدهد و تضمین کند که هیچ‌گاه این تیم را رها نخواهد کرد.

هر ۳ مورد فوق برای یک بخش خصوصی جای بحث دارد و پر از «چرا»‌های عجیب و غریب است. با این حال شهرخودرو شاید بتواند مثل خیلی از بخش‌های خصوصی که وارد فوتبال مخصوصاً فوتبال خراسان شدند تا یک بخش این تیم را راه ببرد، اما قطعاً پای بدهی‌ها که وسط می‌آید، شرایط هر بخش خصوصی متفاوت خواهد شد. برای هر کسی که تیم را در اختیار می‌گیرد همیشه یک سؤال وجود دارد که «چرا ما بدهی مدیران قبلی را پرداخت کنیم؟»

مدعی مالکیت از راه می‌رسد!

خبر اصلی این روز‌ها که مانع این نقل و انتقال شده بود، ماجرای امضا نکردن مدیرعامل شرکت اصلی پدیده زیر این سند است. انتظاری بار‌ها از امضا کردن سند انتقال طفره رفت و شاید کسی دلیل این قضیه را به درستی نفهمید. اما ماجرا از این قرار است که اسماعیل وفایی، مالک اسبق ابومسلم که همان موقع در قبال هزینه‌هایش برای ابومسلم بخشی از سهام شرکت پدیده را در اختیار گرفت، امسال قراردادی با شرکت اصلی پدیده نوشته که باید در مقابل هزینه‌ای نزدیک به ۲ و نیم میلیارد تومان تیم پدیده به نامش بخورد و حالا مدیران پدیده از ترس اینکه وفایی، پدیده را مانند ابومسلم به باتلاق دعوا‌های مالکیتی ببرد، از این انتقال سر باز می‌زنند.

استانداری ورود می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان تلویحاً اعلام کرد اگر مدیران شرکت اصلی پدیده هم راضی به این واگذاری نباشند، با دستور استانداری این اتفاق خواهد افتاد. او در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که «نامه صورتجلسه واگذاری به شهرخودرو به شرکت پدیده ابلاغ خواهد شد.»

او البته در بخشی از صحبت‌هایش هرگونه تضمین برای شکل کارکرد این مجموعه را به مدیران باشگاه پدیده سپرد و گفت در حیطه اختیارات اداره کل، فقط تصمیم برای واگذاری بوده که انجام شده است.

این اتفاق دقیقاً در زمان افشین داوری، سرپرست فعلی فدراسیون والیبال که مدیرکل وقت تربیت‌بدنی خراسان بود افتاد، او ابومسلم را به ناصر شفق واگذار کرد و تأکید کرد که ادامه کار به او ارتباطی ندارد و حالا باید از زیر سنگ دنبال نام و تیم ابومسلم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9jqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: مسئولان مشهد دوست ندارند مردم شهر شاد باشند