تاریخ انتشار: 1397/08/09 00:33
کد خبر: 123937

دورنمایی روشن برای فوتبال اراک؛ گام های بلند آلومینیوم با ربیعی

آلومینیوم اراک روزهای خوشی را سپری میکند و آرام آرام خود را بعنوان یک تیم قدرتمند به دیگر تیم های لیگ یک تحمیل می نماید.
دورنمایی روشن برای فوتبال اراک؛ گام های بلند آلومینیوم با ربیعی

لیگ دسته اول فوتبال کشوردر این فصل از رقابت ها شاهد حضور تیم های قدرتمندی است که هر یک برای حضور در صدر جدول رقابت های بسیار سختی را دنبال نموده و تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در همان هفته های اول یکقدم از کورس قهرمانی و در نهایت صعود به لیگ برتر عقب بمانند.

تیم های گل گهر، مس کرمان، پرسپولیس پاکدشت، شاهین شهرداری بوشهر، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، بادران، قشقایی و حتی کارون اروند، عزم خود را برای رسیدن به لیگ برتر در این فصل از رقابت های دسته اول جزم کرده اند.

اما در این بین باید یک تیم را متفاوت از دیگر تیم های این فصل از رقابت های لیگ دسته اول دانست، تیمی که اگر چه برگرفته از یک کارخانه صنعتی کشورمی باشد، اما اگرچه  از امکانات آن چنانی هم مانند دیگر تیم های مدعی برخوردار نیست، ولی با این وجود توانسته است نتایج مناسبی گرفته و خود را آرام آرام بعنوان یکی از تیم های مدعی معرفی نماید.

در این نوشتار صحبت از آلومینیوم اراک است، تیمی که سرمربی گری آن در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول به یکی از مربیان کار بلد استان البرزبه نام محمدربیعی  سپرده شده است.

ربیعی و شاگردانش در این فصل از رقابت ها آن چنان خود را نشان داده اند که رفته رفته بعنوان یک مدعی روی آنها حساب می شود و به جرات می توان ادعا کرد هیچ تیمی نمی تواند چه در خانه و چه حتی بیرون از خانه این تصور را داشته باشد که بازی ساده ای با آنها خواهد داشت.

البته شاید خیلی زود باشد که بخواهیم بگوییم کدام یک از تیم ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند ولی تا همین هفته که برخی تیم ها 9 و برخی دیگر 8 بازی و تنها یک تیم 10 بازی انجام داده است، می شود به این نتیجه رسید که کدام یک از تیم ها این توان را دارند تا خود را بعنوان یک مدعی هم چنان در کورس رقابت ها نگه دارند.

بدون شک قبل از آغازاین فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، کم تر کارشناسی اراکی ها را یک تیم مدعی می دانست، اما ربیعی با اندیشه هایی که در سر دارد و میلی که همواره به پیشرفت در او دیده می شود، او را مصمم تر از همیشه وارد این رقابت ها نموده  و این امید را دارد که روند مثبت تیم هم چنان حفظ شود و درنهایت به آن چه خواسته اش می باشد، دست یابد.

البته ناگفته پیداست که در پایان فصل، قرار گرفتن در بین 6 تیم بالای جدول برای این تیم هم می تواند در نهایت یک نتیجه بسیار مناسب باشد، اما آیا این مربی جا طلب که همواره میل پیشرفت و روند رو به رشد در او دیده می شود، می تواند به این جایگاه بسنده نماید یا اینکه اتفاقات و روند مثبت این باشگاه در طی چند ماه گذشته انها را تحت هیچ شرایطی راضی به این نتایج نخواهد کرد؟

جان کلام؛ این مربی زاده شهر کرج، داشته های خود را فراتر ازاستان البرز به نمایش گذاشته است تا تیمی قدرتمند را روانه مسابقات نماید و هیچ بعید نیست که در پایان رقابت های این فصل از رقابت های لیگ دسته اول، شاهد یک شگفتی بزرگ باشیم که در نهایت به نام آلومینیوم اراک ختم شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9ko8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ رهایی از حواشی می تواند اراکی ها را متفاوت نشان دهد/ آمار قابل توجه ربیعی و شاگردانش

بابک مرادی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: برای پیروزی به اراک می رویم
اختصاصی/ درسته پول نداریم ولی نباید به ما هم ظلم بشود