تاریخ انتشار: 1396/10/19 17:44
کد خبر: 165513

یاغی؛ قربانی جدید استقلال بدون خونریزی!

پاسکاری منصوریان به افتخاری، افتخاری به شفر و شفر به پزشک تیم فقط یک قربانی داشت آن هم مجتبی جباری یاغی سال‌های نه چندان دور استقلال بود.
یاغی؛ قربانی جدید استقلال بدون خونریزی!

 مجتبی جباری که در ابتدای فصل با کلی سر و صدا به تیم فوتبال استقلال ملحق شد در نهایت در میانه های راه با استقلالی ها به مشکل برخورد تا جایی که نه علیرضامنصویان و نه هیچ یک از مدیران آبی پوش زیر بار کنار گذاشته شدن این بازیکن  نرفتند.

در نهایت جباری بازیکن آبی پوشان هم پس از اتفاقاتی که برایش رقم خورد ساکت ننشست و با حضور در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با شکایتی خواستار دریافت مطالباتش از استقلال شد. شکایتی که باعث شد استقلالی ها در یک نشست 2 طرفه دفاعیاتی را ارائه دهند، اما پس از این موضوع کمیته تعیین وضعیت برای بررسی بیشتر موضوع از افرادی که در کنار گذاشتن جباری از تمرینات تیم دخیل بودند خواست تا با حضور در این کمیته توضیحات خود را ارائه دهند.

اما هر چه که بود در طول زمانی که جباری از تیم کنار رفته هیچ فردی از استقلال زیر بار نمی رود که جدایی قطعی این بازیکن را اعلام کند. حتی به نظر می رسد مدیران استقلال با حضور وینفردشفر خواستند که توپ را در زمین این مربی بیاندازند تا او اعلام کند که جباری را نمی خواهد. اما هر مربی ای از جمله شفر آلمانی آنقدر دانش دارد که با فکر سنجیده این بازیکن را در لیست مازاد بگذارد و آن هم تایید مصدومیت جباری توسط پزشک تیم است. پزشکی که او هم این روز ها زیر بار نمی رود تا بگوید جباری مصدوم است چرا که اگر یادمان باشد این پزشک در ابتدای فصل با آمدن این بازیکن به جمع آبی پوشان مخالفت کرد.

 استقلالی ها باید در مشخص کردن وضعیت جباری آن هم درست هنگامی که شفر نیاز  دارد تا لیست خود را خالی کند تا  بازیکن جدید جذب کنند اقدامی را در دستور کار قرار دهند چرا که هر چه باشد جباری بازیکن استقلال است و تنها راه آن ها برای جدایی این بازیکن همان حفظ حرمت و احترام و البته استناد به جوابیه ایفمارک در ابتدای فصل در مورد جباری است.

به این ترتیب این روز ها مدیران استقلال به جای اینکه شمشیر را از رو ببندند به دنبال راه حلی هستند تا در کمال احترام جدایی قطعی جباری از استقلال را رقم بزنند تا او سومین گزینه خروجی آبی ها لقب بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mak9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال وارد مرحله جدیدی شده است