تاریخ انتشار: 1402/02/21 18:22
کد خبر: 6437

مسیر ایران برای صعود به فینال جام ملت‌های آسیا +عکس

مسیر رسیدن تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به فینال جام ملت های آسیا مشخص شد.
مسیر ایران برای صعود به فینال جام ملت‌های آسیا +عکس

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا 2023 باید با تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین دیدار کند.

در صورت صدرنشینی، تیم ملی کشورمان با یکی از تیم‌های سوم برتر گروه‌های A,B,F دیدار خواهد کرد. تیم‌های لبنان، سوریه و قرقیزستان به عنوان تیم‌های سید سوم در این 3 گروه قرار گرفته‌اند و حال باید دید آنها می‌توانند به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و یکی از این تیم‌ها به مصاف ایران برود؟

ایران در صورت رسیدن به جمع 8 تیم طبق جدول باید با برنده تیم اول گروه E (احتمالا کره جنوبی) و تیم دوم گروه D (احتمالاً عراق یا ویتنام) دیدار کند. در صورت پیروزی در آن مسابقه، تیم ملی کشورمان راهی نیمه نهایی خواهد شد.

از طرفی صدرنشین گروه A (احتمالاً قطر) در مرحله یک هشتم با یکی از 3 تیم سوم گروه‌های C,D,E دیدار خواهد کرد. تیم‌های فلسطین، ویتنام و بحرین به عنوان تیم‌های سید سوم در این 3 گروه قرار گرفته‌اند و شاید در نهایت یکی از آنها حریف شاگردان کی‌روش در یک چهارم شود. 

تیم‌های دوم گروه‌های B و F که احتمالاً ازبکستان و عمان خواهند بود در مرحله یک هشتم با هم دیدار می‌کنند و برنده آنها برای صعود به جمع 4 تیم احتمالاً مقابل قطر به زمین خواهد رفت.

تیم ملی کشورمان با وجود این پیش‌بینی‌ها احتمال دارد با شاگردان کی‌روش در مرحله نیمه نهایی دیدار کند و در صورت رسیدن به فینال راه یابد. سایر مدعیان قهرمانی مثل ژاپن، عربستان و استرالیا در آن طرف جدول برای رسیدن به فینال تلاش خواهند کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mao54

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی فلسطین پس از همگروهی با ایران: شانس زیادی برای صعود داریم