تاریخ انتشار: 1395/09/15 13:52
کد خبر: 244985

درخواست هواداران فولاد خوزستان از مهدی تاج

عضو کانون هواداران فولاد خوزستان گفت: فوتبال تنها دلخوشی مردم خوزستان است و از آقای تاج انتظار داریم که اجازه بدهند بازی فولاد و استقلال خوزستان با حضور تماشاگران برگزار شود.

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید باوی سرگروه مشوقین تیم فولاد خوزستان در خصوص برگزاری دیدار دربی روز جمعه خوزستان بدون حضور تماشاگران اظهار کرد: متأسفانه در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس حوادثی رخ داد که باعث محرومیت هواداران استقلال خوزستان شد و حالا که فولاد با این تیم بازی دارد، می‌گویند بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود، چون تیم استقلال خوزستان میزبان است.

وی ادامه داد: درگیری که در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس رخ داده، هیچ ارتباطی به هواداران فولاد نداشته است و نمی‌دانم چرا باید فولادی‌ها از حضور در استادیوم غدیر محروم شوند؟
 
عضو کانون هواداران فولاد خوزستان افزود: طرفداران تیم فولاد بعد از بازی‌های خوبی که تیم ما در مسابقات امسال انجام داده، به تیم امیدوار شده‌اند و در دیدار مقابل نفت تهران دیدیم که با وجود هوای بارانی اهواز استقبال خوبی از این مسابقه انجام دادند و بازی با حضور تماشاگران پرشور فولاد زیباتر هم شد. آیا این عادلانه است که هواداران فولاد بدون اینکه اشتباهی انجام دهند، از حضور در ورزشگاه محروم شوند؟

باوی عنوان کرد:  همانطور که آقای سعداوی در مصاحبه‌شان گفتند فوتبال بدون تماشاگر و هوادار یعنی صفر. شما ببینید در این چندسال که هواداران تیم‌های مختلف محروم شدند، چه نتیجه‌ای از این محرومیت‌ها به‌دست آمد؟ آیا دردی دوا شد؟ آیا در بازی‌های بعدی دشنامی داده نشد؟ سری شکسته نشد؟ خون ریخته نشد؟ 

سرگروه مشوقین تیم فولاد خوزستان افزود: به‌عنوان هواداری که از نوجوانی در میادین‌های ورزشی مشوق بازیکنان بوده‌ام، به صراحت می‌گویم که محروم کردن تماشاگران هیچ کمکی به سالم‌سازی فضای ورزشگاه‌ها نکرده است و اگر این‌کار فایده‌ای داشت، هرروز شاهد اتفاق جدیدی در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور نبودیم.

باوی در پایان گفت: فوتبال تنها دلخوشی مردم خوزستان است و از آقای تاج انتظار داریم با توجه به اینکه هواداران تیم فولاد خوزستان هیچ اشتباهی مرتکب نشده‌اند، اجازه بدهند بازی فولاد و استقلال خوزستان با حضور تماشاگران برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbbpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوئل تماشایی طالب‌لو و رحمتی در اهواز؛ کدام یک پیروز خواهد بود