تاریخ انتشار: 1395/09/05 21:49
کد خبر: 246937

خرمگاه: اگر «کاوه» گل نمی‌زند، ایراد از ماست/ بازیکنان ما مشکل بدنی ندارند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر کاوه رضایی گل نمی‌زند ایراد از ما است، به این خاطر که ما نتوانسته‌ایم کاوه را با چارچوب دروازه آشنا کنیم.
خرمگاه: اگر «کاوه» گل نمی‌زند، ایراد از ماست/ بازیکنان ما مشکل بدنی ندارند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،محمد خرمگاه در مورد تساوی 2-2 تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در مورد بازی هیچ صحبتی ندارم و فقط اظهار شرمندگی می‌کنم. شرمنده هوادارانی هستیم که در این هوای سرد به ورزشگاه آزادی آمدند ولی ما نتوانستیم بازی برده را حفظ کنیم. 

وی افزود: ما امروز حداقل باید 5 گل به گسترش فولاد می‌‌زدیم اما نه‌تنها نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم بلکه بازی 2 بر صفر برده را با نتیجه تساوی 2-2 عوض کردیم. اگر حقیقت را بخواهید ما امروز در واقع نتیجه را واگذار کردیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های رضا افتخاری، مدیرعامل این باشگاه که اعلام کرده استقلال به خاطر اشتباهات فردی 2 گل از گسترش فولاد دریافت کرد، گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما امروز شرمنده هوادارانمان شدیم؛ چه هوادارانی که در هوای سرد به ورزشگاه آزادی آمدند و چه آنهایی که از منزل بازی را دیدند. در واقع ما امروز، روز تعطیل آنها را خراب کردیم که بابت این مسئله از همه آنها عذرخواهی می‌کنم. 

خرمگاه درباره صحبت‌های بازیکن گسترش فولاد مبنی بر این که اخراج فرناندو دخسوس، دروازه‌بان این تیم تصمیم اشتباهی از سوی داور بود، اظهار داشت: من از صحنه خطای دخسوس روی بازیکن تیم‌مان دور بودم و باید حتماً فیلم را ببینم تا نظر قطعی بدهم. اگر بازیکن حریف اعتقاد دارد تصمیم داور اشتباه بوده نظر شخصی اوست و باید به نظر داور احترام گذاشت.

وی با انتقاد از بازیکنان تیمش خاطر نشان کرد: بازیکنان ما زود فکر کردند برنده بازی هستند. البته این را هم بگویم که ما از نظر فوتبالی امروز خوب بودیم اما بی‌دقتی باعث شد نتیجه برده را با تساوی عوض کنیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیمش مشکل بدنی دارند، تصریح کرد: من چنین اعتقادی ندارم و تیم ما از نظر بدنی هیچ مشکلی ندارد. درست است که ما امروز نتیجه برده را با تساوی واگذار کردیم و در واقع بازی را باختیم اما این که بخواهیم بگویم تیم با افت بدنی مواجه شد، حرف نادرستی است. 

خرمگاه راجع به صحبت‌های خبرنگار دیگری مبنی بر این که چرا کادر فنی استقلال اصرار دارد کاوه رضاییِ گل‌نزن را در خط حمله قرار دهد؟ تأکید کرد: اگر کاوه رضایی گل نمی‌زند ایراد از ما است، به این خاطر که ما نتوانسته‌ایم کاوه را با چارچوب دروازه آشنا کنیم. من به نظر شما احترام می‌گذارم ولی ما در استفاده از کاوه رضایی در خط حمله برنامه داریم. چه کسی فکر می‌کرد امروز محسن کریمی در کنار کاوه رضایی اینقدر خوب ظاهر شده و 2 گل به ثمر برساند. در هر صورت در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیچ‌کس انتظارش را ندارد و من این اطمینان را به شما می‌دهم که کاوه رضایی در آینده بهتر خواهد شد. 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbgb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی: نه ما و نه استقلال از نتایج‌مان راضی نیستیم