تاریخ انتشار: 1396/04/31 01:21
کد خبر: 194313

روزهای خوش برانکو و پرسپولیس در کنارهم

برانکو دومین جام را هم برای پرسپولیسی‌ها هدیه آورد و حالا می‌خواهد گام‌های بلندتری را برای رسیدن موفقیت‌های بزرگ‌تر بردارد.
روزهای خوش برانکو و پرسپولیس در کنارهم

 پرفسور همین امشب را فرصت دارد که برای شادی وقت بگذارد اما مطمئنیم که برانکو در هیچ لحظه‌ای فراموش نمی‌کند که دیدار با الاهلی نزدیک است؛ که لیگ هفدهم نزدیک است؛ و هدف پرسپولیس چیست؟ این خاصیت برانکو است. فکر کردن به هدف و تلاش برای رسیدن به آن در هر لحظه. در هر مکان. حتی روی ابرها.

برانکو، خوش‌شانسی و هوش و توانایی را یک‌جا دارد. اما تلاش و سخت‌کوشی او مرجع همه آن‌ چیزی است که ذهنیت برنده را در برانکو ساخته. ذهنی که برای هر بازی در هر سطحی به هیچ چیزی جز برد فکر نمی‌کند؛ و البته پیروزی را جز به همت و تلاش خودش به هیچ چیز دیگری وابسته نمی‌کند. او تلاش را تا سر حدی ادامه می‌دهد که شانس، ناچار در خانه‌اش را بزند. پروفسور به اندازه‌ای سخت‌کوشانه برای هدف‌اش می‌جنگد که هوش و نبوغ مجبور است از گوشه‌های ذهن‌ جرقه بزند و نتیجه تلاش را به سرمربی موفق پرسپولیس هدیه بدهد.

برانکو حالا اهداف بزرگ‌تر، سخت‌تر و البته پرفشارتری را در پرسپولیس پیش رو دارد؛ اما چه کسی هست که نداند امروز، برانکو شایسته‌ترین پرسپولیسی برای جنگیدن با سخت‌ترین چالش‌ها و جنگ‌های پیش روی این تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4me89j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار جدید پرفسور در قبال خراب شدن پنالتی طارمی

بازیکن موردعلاقه برانکو/ مردی برای همه پست ها