تاریخ انتشار: 1396/03/30 22:15
کد خبر: 202113

خرید دفاع چپ در برنامه های سرمربی استقلال کلا نیست!

پژمان منتظری و رامین رضاییان، تنها گزینه‌های دفاعی علیرضا منصوریان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به شمار می‌روند. به نظر می‌رسد استقلالی‌ها از رامین دور و به پژمان نزدیک هستند.
خرید دفاع چپ در برنامه های سرمربی استقلال کلا نیست!

امضای قرارداد با منتظری به عنوان یکی از بهترین مدافعان یک دهه اخیر باشگاه برای ترمیم ضعف‌های انکارشدنی دفاع میانی، برای منصوریان یک ضرورت است اما آیا خرید یک مدافع راست، باید در بین اولویت‌های نقل و انتقالاتی استقلال قرار بگیرد؟‌ آبی‌ها در این بخش از زمین، وریا غفوری را در اختیار دارند. ستاره‌ای که شاید این روزها در سطحی پایین‌تر از رامین فوتبال بازی می‌کند اما پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای درخشش در استقلال و حتی نیمکت‌‎نشین‌کردن رضاییان در تیم ملی دارد. علیمنصور در شرایطی همه حواس‌اش را به جناح راست معطوف کرده که در سمت چپ خط دفاعی، تنها و تنها یک بازیکن جوان در اختیار دارد.

میلاد زکی‌پور، گزینه یگانه آبی‌ها برای بازی به عنوان دفاع چپ است. قرارداد یعقوب کریمی با استقلال تمدید نخواهد شد تا میلاد تنها بازیکن تخصصی تیم منصوریان در این بخش از زمین باشد. امید نورافکن نیز سابقه بازی در این پست را دارد اما استانداردهای او به عنوان هافبک دفاعی، قابل مقایسه با توانایی‌هایش در دفاع چپ نیست. از شروع فصل نقل و انتقالات تا امروز، هیچ مدافع چپی به استقلال نزدیک نشده و این به معنای اعتماد تمام و کمال سرمربی تیم به زکی‌پور است. پدیده خط دفاعی آبی‌ها، یک فوتبالیست مستعد و پرتحرک است اما آیا حضور او به تنهایی برای بیمه‌شدن جناح چپ خط دفاع باشگاه کافی خواهد بود؟‌

زکی‌پور فصل درخشانی را در ترکیب استقلال سپری کرد اما در هفته‌های پایانی با چند اشتباه نشان داد که هنوز باید زمان بیشتری را برای پیشرفت‌کردن و تبدیل‌شدن به یک بازیکن 90 دقیقه‌ای در تمام فصل، سپری کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد امضای قرارداد با یک مدافع چپ مطمئن، برای استقلال مفیدتر از تن دادن به مذاکره‌های طولانی و احتمالا نشدنی با رضاییان باشد. در غیر این‌صورت، سرمربی استقلال یکی از پست‌های کلیدی تیم‌اش را در معرض یک آزمون و خطای بزرگ و یک ریسک ویژه قرار داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4meewj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهت در باشگاه استقلال
پژمان منتظری رسما آبی‌ها را جواب کرد!