تاریخ انتشار: 1396/04/24 14:03
کد خبر: 195913

پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی چلسی برای ستاره یوونتوس رد شد

چلسی بعد از ناکامی در خرید لوکاکو به دنبال جذب مهاجم ستاره یوونتوس است و اولین پیشنهاد این تیم به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو رد شده است.
پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی چلسی برای ستاره یوونتوس رد شد

به گزارش فرتاک ورزشی،روزنامه هواداری تیم فوتبال یوونتوس، توتواسپرت، مدعی شد باشگاه تورینی اولین پیشنهاد از سوی تیم فوتبال چلسی برای جذب گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی‎اش را رد کرده است. این در حالی است که چلسی بعد از پایان فصل تمرکزش را روی خرید یک مهاجم مناسب برای جایگزینی دیگو کاستا گذاشت و روملو لوکاکو، اصلی‎ترین هدف و نفر اول لیست خرید آنتونیو کونته، بر خلاف تصورات راهی منچستریونایتد شد.

رومن آبراموویچ، مالک ثروتمند و روس چلسی که در پیشنهاد اولش رقم ۱۰۰ میلیون یورو را پیشنهاد داده بود این بار به دنبال افزایش آن است و بعید نیست در صورت عملی شدن این انتقال رکورد گران‌قیمت‎ترین ترانسفر که در حال حاضر در اختیار پل پوگبا است هم شکسته شود.

از طرفی یوونتوس مدت‎هاست برای قهرمانی در اروپا تلاش می‎کند و در لیگ ایتالیا هم بدون رقیب است. این تیم برای تقویت ترکیب برای رسیدن به هدفش تلاش می‎کند و بعید است به این راحتی با جدایی ستاره‎اش که با حواشی زیاد از ناپولی به تورین پیوست، موافقت کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4meom8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نماینده‌های چلسی عملکرد 2 بازیکن آتالانتا را زیر نظر گرفته‌اند