تاریخ انتشار: 1397/08/04 18:43
کد خبر: 124613

ناکامی سپیدرود در فرار از بحران؛ گل لی هری شیرین تر از قند!

تراکتورسازی تبریز توانست با با نتیجه دو بر یک سپیدرود رشت را شکست دهد.
ناکامی سپیدرود در فرار از بحران؛ گل لی هری شیرین تر از قند!

تراکتورسازی امروز در خانه از سپیدرود پذیرایی کرد. این بازی در حالی برگزار شد که شاگردان علی کریمی برای فرار از بحران نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند. تراکتوری‌ها نیز دوست نداشتند که در خانه امتیاز از دست دهند و سخت در تلاش پیروزی در این دیدار بودند تا خود را به جمع مدعیان اضافه کنند.

علی کریمی که سابقه حضور در تراکتورسازی را به عنوان بازیکن دارد توسط هواداران تبریزی تشویق شد. این دیدار درحالی برگزار شد که سرخابی های سابق روی نیمکت حضور داشتند. امین منوچهری مهاجم سابق استقلال به همراه علیرضا نورمحمدی و حسین کعبی بازیکنان اسبق پرسپولیس جایی در ترکیب تیم‌شان نداشتند‌. علی کریمی در این دیدار ترجیح داد بازیکنان با تجربه خود را نیمکت نشین کند تا به جوانان میدان دهد.

تراکتورسازی با ستاره هایش پا به این میدان گذاشت و ظاهر در این دیدار قصد داشت در نیمه اول از فضای پشت دفاع سپیدرود استفاده کند. اما تبریزی‌ها در نیمه اول موفق به گلزنی نشدند. سپیدرود نیز در نیمه اول یک موقعیت گلزنی داشت که نزهتی نتوانست با ضربه سر توپ را از خط دروازه عبور دهد. نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم تراکتورسازی عزم خود را برای کسب پیروزی جزم کرد و در این نیمه کاملا هجومی ظاهر شد. دیدار این دو تیم تا دقیقه ۸۶ هیچ گلی نداشت اما ظاهرا دو تیم ۵ دقیقه آخر را برای گلزنی انتخاب کرده بودند. در دقیقه ۸۶ مسعود شجاعی برای تراکتور گلزنی کرد اما چهار دقیقه بعد محمد نزهتی بازی را به تساوی کشاند. ظاهرا این پایان کار نبود. در دقیقه ۹۴ لی هری اروین گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.  تراکتورسازی توانست با این گل لی هری اروین در دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mj695

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برچسب «سوپراستار» روی نام بازیکنان معمولی استقلال