تاریخ انتشار: 1397/08/03 16:18
کد خبر: 124761

تختی جم این هفته طلایی تر از قبل؛ جدال شش امتیازی در جنوبی ترین نقطه لیگ برتر

فردا دو تیم پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دهم به مصاف یکدیگر می روند.
تختی جم این هفته طلایی تر از قبل؛ جدال شش امتیازی در جنوبی ترین نقطه لیگ برتر

دو تیم پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. پارس جنوبی جم بعد از برد روحیه بخش هفته پیش مقابل استقلال خوزستان، فردا در خانه میزبان نفت آبادان است و تلاش می کند سومین برد خانگی اش را به دست آورد.

شاگردان مهدی تارتار تاکنون در خانه استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان را شکست دادند و با سپاهان اصفهان و پدیده مشهد مساوی کردند و هیچ شکست خانگی در کارنامه شان ثبت نشده است. حالا آنها تلاش می کنند ضمن حفظ رکورد نباختن در بازی های خانگی لیگ برتر سومین پیروزی خود را در حضور هواداران پرشورشان در جم جشن بگیرند.

صنعت نفت آبادان نوار ناکامی‌های خود را پاره کرد و با وجود اینکه به دلیل محرومیت تماشاگران‌اش در نهمین بازی فصل حامی نداشت، با گل‌هایی که طالب ریکانی و رضا جبیره زدند، موفق به نخستین پیروزی فصل برابر تراکتورسازی شد.

صنعت نفت در حالی به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که یکی از کلیدی ترین مهره خود را به همراه ندارد. کرار جاسم در دیدار با تراکتورسازی از داور مسابقه کارت زرد گرفت تا ۴ اخطاره شود و دیدار هفته دهم را از دست بدهد. بی تردید غیبت کرار جاسم در ترکیب نفت آبادان می تواند مشکلاتی را برای پائولو سرجیوی پرتغالی به همراه داشته باشد.

آخرین تقابل دو تیم:

این دو تیم در هفته نوزدهم فصل گذشته لیگ برتر در آبادان به جدال با یکدیگر پرداختند. پارس جنوبی توسط گل زود هنگام روح الله سیف اللهی از حریف آبانی جلو افتادند‌. صنعت نفتی ها پس از گلی که در دقایق ابتدایی بازی دریافت کردند در دقایق پایانی موفق شدند دیدار خود با پارس جنوبی را به تساوی برسانند تا دو تیم یک امتیاز از این دیدار حساس در جنوب کشور به دست بیاورند. تک گل صنعت نفت را در این دیدار توسط آگوستو سزار به ثمر رسید.

جایگاه دو تیم در جدول:

پارس جنوبی جم با هدایت مهدی تارتار سه برد، سه تساوی و سه باخت به ثبت رسانده است. طلایی پوشان جم توانسته اند با ۱۲ امتیاز در رده هشتم قرار بگیرند. درسویی دیگر صنعت نفت تنها با یک برد، شش تساوی و دو باخت توانسته ۹ امتیاز کسب کند و خود را در رده دهم جدول جای دهد.

آمار و ارقام:

* در تمام دیدار های این صنعت نفت و پارس جنوبی با یکدیگر، هر دو تیم توانسته اند گل به ثمر برسانند.

* پارس جنوبی هیچ گاه برابر صنعت نفت بازنده نبوده است.

* صنعت نفت در این فصل در بازی های بیرون از خانه بردی کسب نکرده است.

* پارس جنوبی در تمام بازی های خانگی‌اش موفق به گلزنی شده است.

کوبل داوری:

بیژن حیدری – حسن انتظاری – مهدی شفیعی – مهدی مرجان زاده - ناظر: مسعود مرادی

گفتنی است که این دیدار روز جمعه چهارم آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mj6ej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلیدی ترین مهره صنعت نفت مقابل پارس جنوبی غایب است