تاریخ انتشار: 1397/05/10 09:52
کد خبر: 136285

پشت پرده طومار پیشکسوتان استقلال در حمایت از فتحی/چند نفر از امضا کنندگان فتحی را نمی شناختند

روز گذشته در حالی طوماری حاوی امضای چندین پیشکسوت در حمایت از امیرحسین فتحی در رسانه ها منتشر شد که بسیاری از افرادی که نام شان در این طومار بود از وجود آن اظهار بی اطلاعی می کردند.
پشت پرده طومار پیشکسوتان استقلال در حمایت از فتحی/چند نفر از امضا کنندگان فتحی را نمی شناختند

طومار عجیبی که به امضای تعداد زیادی از پیشکسوتان استقلال در راستای حمایت از امیرحسین فتحی در رسانه ها متشر شد، حاوی امضای تعدادی از پیشکسوتان بود که بعضا یا از وجود این طومار بی اطلاع بودند، یا از وجود نام شان در این طومار اظهار بی اطلاعی می کردند و یا اظهار داشتند که فتحی را تا قبل از حضور در استقلال نمی شناختند و هم اکنون هم او را از نزدیک نمی شناسند.

در حالی نام این تعداد پیشکسوت بدون اطلاع شان در این لیست درج شده بود که به طرز عجیبی نام چند پیشکسوت از جمله علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان، جواد قراب عضو هیات مدیره، محمد نوری عضو کمیته پیشکسوتان و چند نفر دیگر در آن دیده نمی شد.

در این زمینه شنیده ها حکایت از آن دارد که علی شوری یکی از پیشکسوتان استقلال که سالهاست تیمی از پیشکسوتان این باشگاه تشکیل داده و سفرهایی را تریب می دهد از مخالفان جدی علی جباری پیشکسوت با سابقه این باشگاه و رییس کمیته پیشکسوتان می باشد این لیست را تهیه کرده و نام بسیاری از این پیشکسوتان را بدون آن که با آنها هماهنگ کرده باشد در این لیست قرار داده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjgey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جایگاه دو مهره جدید استقلال در ترکیب اصلی مشخص شد