تاریخ انتشار: 1397/05/04 22:18
کد خبر: 137013

پدیده0-پرسپولیس1/اولین پیروزی قرمزهای پایتخت در لیگ هجدهم رقم خورد!

پرسپولیس موفق شد به اولین پیروزی فصل خود دست یابد و با سه امتیاز مشهد را ترک کرد.
پدیده0-پرسپولیس1/اولین پیروزی قرمزهای پایتخت در لیگ هجدهم رقم خورد!

پرسپولیس با جدایی 4 بازیکن اصلی خود پا به مشهد گذاشته تا فصل جدید را استارت بزند و از محرومیت نقل و انتقالاتی تا نیم فصل عبور کند. در سمت مقابل هم پدیده مشهد با یحیی گل محمدی و چهره‌ای متفاوت برابر پرسپولیس قرار گرفته و باید دید سرمربی و بازیکن سابق پرسپولیس موفق به کسب نتیجه در اولین گام خواهد شد یا خیر.

 

ترکیب پرسپولیس :

 

    بوژیدار رادوشوویچ

    حسین ماهینی

    سید جلال حسینی

    شجاع خلیل‌زاده

    محمد انصاری

    کمال کامیابی‌نیا

    احمد نورالهی

    بشار رسن(92- آدام همتی)

    امید عالیشاه(67- گادوین منشا)

    سیامک نعمتی (79 - شایان مصلح)

    علی علیپور

 

سرمربی برانکو ایوانکوویچ

 

 

ترکیب پدیده:

 

    محمد ناصری

    علی نعمتی

    عبدالله حسینی

    مسعود ریگی

    محمدرضا ناصحی(82 - فریبرز گرامی)

    اکبر صادقی

    امین قاسم‌نژاد

    محمدرضا خلعتبری

    حسین مهربان

    سعید صادقی(80 - رضا صدری)

    مرتضی منصوری

 

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

اخطار:

 

علی علیپور(3) احمد نوراللهی(36) کمال کامیابی نیا(73) سید جلال حسینی(84) از پرسپولیس

 

 

شرح گل:

 

پدیده 0 پرسپولیس 1: (دقیقه 8، علی علیپور): آقای گل فصل گذشته با حضور پشت ضربه پنالتی برای پرسپولیس آن را خلاف جهت حرکت جلالی راد به تور دروازه پدیده چسباند.

 

 

شرح نیمه اول

 

پرسپولیس و پدیده با ترکیبی جالب توجه در هفته اول برابر یکدیگر در افتتاحیه لیگ قرار گرفته‌اند و در این بین علی علیپور همانند فصل گذشته موفق شد با گلزنی کار را آغاز کند.

در شرایطی که هنوز پرسپولیس موفق نشده بود با فضای زمین کاملا آشنا شود و پدیده‌ای به گردش توپ می‌پرداختند، سیامک نعمتی بهترین سود را از اشتباه مدافع حریف برد و با توپربایی جالب توجه خود توانست یک ضربه پنالتی بگیرد و علیپور آن را تبدیل به گل کرد.

در ادامه بار دیگر پدیده جریان بازی را در اختیار گرفت و با بازیگردانی جالب توجه صادقی در میانه میدان و طراحی حملات به رهبری خلعتبری فرصت هایی نصفه و نیمه روی دروازه پرسپولیس شکل دادند اما موفق به ثمر رساندن آن نشدند.

بازی درگیرانه دو تیم در میانه زمین مانع از ایجاد موقعیت های زیادی در 45 دقیقه ابتدایی شد و در نهایت پرسپولیس با همان یک گل برنده نیمه اول را راهی رختکن شد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 6: توپ ربایی توسط سیامک نعمتی و ورود او به محوطه جریمه با خطای علی نعمتی همراه شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود شاگردان برانکو اعلام کند.

دقیقه 13: ضربه امین قاسمی نژاد بعد از برخورد به پای مدافع پرسپولیس در آستانه ورود به دروازه توسط بوژیدار مهار شد.

دقیقه 35: در فرصت دیگری که نصیب پدیده مشهد شد، خلعتبری از زاویه بسته قصد باز کردن دروازه بوژیدار را داشت که مهار نه چندان مطمئن گلر کروات نزدیک بود این تیم را با دردسر مواجه کند.

دقیقه 39: کات بک خلعتبری برای قاسمی نژاد با ضربه مناسبی از سوی این بازیکن همراه نبود و توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

 

 

دقیقه 55: کات بک از علی علیپور برای بشار رسن با ضربه فنی اما نرم هافبک عراقی همراه شد که توپ به راحتی در اختیار جلالی راد قرار گرفت.

دقیقه 58: امین قاسمی نژاد که بیشترین فرصت برای باز کردن دروازه پرسپولیس را داشته، اینبار هم شانس خود را روی ضربه از راه دور امتحان کرد که شوتش با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 68: ارسال از سمت راست و ضربه دیدنی مهاجم پدیده مشهد با نوک انگشتان بوژیدار و برخورد به تیرک دروازه شانس بزرگ سرخپوشان مشهدی را گرفت.

دقیقه 76: ارسال دیدنی از سوی سیامک نعمتی و ضربه سر مناسب از منشا با کمترین اختلاف راهی اوت شد تا از ثبت گل دوم ناکام بمانند.

دقیقه 77: ضربه از راه دور و فوق العاده اکبر صادقی در آستانه ورود به دروازه توسط بوژیدار و عکس العملی دیدنی راهی کرنر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjwgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل حل شد؛ دیدار پرسپولیس و پدیده برگزار خواهد گردید