تاریخ انتشار: 1395/11/12 13:15
کد خبر: 232337

بدون مدافع و اوت دستی/ تاکتیک رقیب پرسپولیس یکشنبه چیست؟

جشن پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال در تهران، با اعتراض آبی‌ها به تاکتیک تیم قلعه‌نویی و استفاده پیاپی آن‌ها از اوت دستی همراه شد.
بدون مدافع و اوت دستی/ تاکتیک رقیب پرسپولیس یکشنبه چیست؟

تراکتورسازی از زمان حضور قلعه‌نویی، توانایی ویژه‌ای در استفاده از ضربات شروع مجدد دارد و با اوت دستی، کرنر و ضربات آزاد، به گل‌های زیادی رسیده است. گل‌های تراکتورسازی به استقلال هم روی کرنر رفیعی و اوت دستی شفیعی بدست آمدند. حربه‌ای که این هفته، تراکتورسازی ابزار استفاده از آن مقابل پرسپولیس را ندارد.

سینا عشوری پرتاب کننده اول تراکتورسازی، کل فصل را از دست داده و خالد شفیعی جانشین او هم از بازی با پرسپولیس محروم است. سروش رفیعی، زننده کرنرها و ضربات شروع مجدد تراکتورسازی هم حالا پیراهن تیم رقیب را می‌پوشد. میانگین گلزنی تراکتورسازی در نیم فصل دوم بدون سروش، به آمار نه چندان خوب یک گل در هر بازی رسیده و در سه بازی قبلی، آن‌ها نتوانسته‌اند با ضربات شروع مجدد دروازه حریفان‌شان را باز کنند.

قلعه‌نویی بدون سروش، عشوری و شفیعی، باید دنبال راه جدیدی برای گلزنی و برد در آزادی باشد. مقابل خط دفاعی که سخت باز می‌شود و سه گل از پنج گلش را با ضربات از راه دور خورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mld9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی با 4 کاپیتان پرسپولیسی به جنگ پرسپولیس می رود

2 پرسپولیسی و یک استقلالی در صدر جولان می دهند
دایی در تعقیب برانکو و قلعه‌نویی؛